4 lipca 2015

Astrid Löfgren

N, dlaczego zgrzyta?
Jeśli człowiek już raz widział, czy słyszał pewną historię i zostaje mu ona przedstawiona ponownie, ale w trochę innej oprawie, to może się zdarzyć, że z góry będzie przewidywać bieg zdarzeń. A przynajmniej ja tak mam :P Niby wiem, że MCU!Civil War będzie mieć mało wspólnego z oryginałem, i że charaktery postaci także się różnią, ale nie mogę się tego nawyku pozbyć.
James, może gdybyś miał jakieś swoje rzeczy byłoby łatwiej. Obecnie raczej o nie ciężko, co? Tak samo jak o znalezienie miejsca, które chociaż trochę przypominałoby te sprzed lat. W ogóle chcesz sobie przypomnieć całą resztę?
Mogłeś rozpieprzyć ten własny. Zejdę z grobów na milszy temat. Kotek się odwalił?
Jednak nie odczepię się od ruletki. Dasz mi jakąś wskazówkę?
Moje dawne rzeczy są w muzeach, kilka widziałem. Zapewne są też u bliższej lub dalszej rodziny, a przynajmniej tak sądzę, bo mogę się przecież mylić.
Sam nie wiem. Z jednej strony chciałbym wiedzieć wszystko, ale z drugiej... chyba zwyczajnie się boję. Ale to chyba normalne, prawda? Przynajmniej mam nadzieję, że takie jest.
Nie zamierzam niczego niszczyć. Wszystko to, co jest tam napisane, jest przecież szczerą prawdą. Jestem martwy. Choćby i od środka.
Nie, nie odwalił się, bo i zbyt daleko nie zaszedłem. Wiem, że powinienem, ale czasem i ja mam serdecznie dosyć.
Nadal nie. Jak to ujęłaś- "bo tak".

1 komentarz:

  1. N, już myślałam, że wiesz coś więcej i dlatego ci zgrzyta :P
    To jest zrozumiałe. Sama tak miałam przy kilku produkcjach i czasem wręcz byłam zawiedziona, gdy linia fabularna sporo różniła się od oryginału.

    James, mieć a widzieć to jednak coś innego.
    Można powiedzieć, że normalne, ale i tak pozostaje pytanie co jest normą a co patologią i do czego bardziej można twój przypadek porównać.
    Cóż to za grób bez ciała? Strasznie ruchliwy i gatadliwy jesteś jak na martwego. Może i jakaś część faktycznie umarła, ale nie wierzę i nie uwierzę, że ma to całościowy charakter.
    Czego dosyć? Łażenia i szukania? Mówiłam, że tak będzie z kicią.
    Nawet wskazówki nie? Jesteś wredny.

    OdpowiedzUsuń