16 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Ale przecież ta ręka by robiła to co chce Bucky i byłaby przełamaniem lodów do tego :D Wgl podoba mi się ten obrazek przedstawiający jak ekipa "kryminalistów" przebiera się na lotnisku :D Stucky jest wszędzie ;D
Haha jak w tamtym filmiku- uniósłby brew i poszedł xD 
Powinien ładnie pachnieć, chyba że serum już na to nie działa. 
/Dla mnie na końcu tej ręki musi być doczepiony Bucky. Jasne, łapcia jest olśniewająco urodziwa i bez niego (a może nawet i bardziej...), ale nie zmienia to tego, że jednak dość dziwne jest robienie pewnych rzeczy z samą ręką. Naprawdę na myśl przychodzi mi od razu rodzinka Adamsów :P
/Cóż, nie zdziwiłabym się, gdyby nawet unosić brwi mu się nie chciało.

/Powinien, nie powinien. Patrz na niego, nie wąchaj, a nie będzie problemu :P
Tylko to już chyba zależne od Ciebie nie jest, co? Więc ta pewność to odległy byt..
/Może i odległy, ale inaczej nie potrafię i zwyczajnie nie dam rady się zrelaksować. Choć czasem bym chciał.
Jaki byłby twój plan, gdybyś mógł tym pokierować?
/O nie, nie. Nie będę mieszał się w wymyślanie planów, póki nie będzie to konieczne. Kiedy spróbowałem ostatnim razem, Rhodes skończył sparaliżowany. Tym niech zajmie się Cap, ma większy wpraw. Ja mam za to doświadczenie w przyjmowaniu rozkazów.
Żeby mi robić przepyszną kawkę?
/Nie tykam już kawy.

1 komentarz:

  1. Haha to kim zrobimy wujcia co same włosy miał? :D Stark jest kompletnie Wednesday! Więc pomysł z rąsią gra i buczy. Haha kolejne uniwersum, w które da się naszych podzielonych bohaterów wcisnąć ;D I to nawet nie na siłę ;D
    Biedny, nikt nie chce pokładać nadziei w jego koordynację ruchową.

    Powiedz to Bucky'emu :D
    (temu z obrazka xD)

    Luzuj poślady! Pospaceruj chociaż z Bucky'm, może ruch sprawi, że się zrelaksujesz.



    Na błędach się uczy, a nie rezygnuje. A jeśli nie byłbyś żołnierzem, to kim siebie widzisz?


    Nie trzeba pić kawę aby mieć kawiarnię?

    OdpowiedzUsuń