16 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Rozumiem, nie będę na siłę cię deprawować, czy coś w tym stylu. Ale pamiętaj, że gdyby kiedyś Ci się odmieniło to moje oczy czekają na czytanie :D
Jakby Ci wszyscy superbohaterowie powiedzieli - by coś osiągnąć trzeba to ćwiczyć a porażki zamieniać w lekcje. xD 
Chciałam sobie je "wyguglować" wyszło mi to: [link] Steve chyba ich nie myje skoro Bucky śpi tak potulnie. 
/Raczej mi się nie odmieni. Pairingi Ktoś/Ręka Bucky'ego, która nie jest doczepiona do Bucky'ego zdecydowanie nie są dla mnie. Wiesz, nie czuję tego emocjonalnego nabuzowania :P
/Nie uogólniaj z tym "wszyscy" - nasz kochany Bucky machnąłby pewnie tylko ręką i stwierdził, że "nah".

/Oj tam, to super-żołnierz. Widocznie poci też się kilkukrotnie szybciej.
Wiem, że ciężko jest w takim czasie wypocząć ale o ile wasze ciała sobie z tym radzą i poradzą tak umysł można by było trochę odciążyć. 
/Nie mogę pozwolić sobie na odpoczynek. Nie, dopóki nie będę mieć pewności, że sytuacja jest ustabilizowana. Jeśli już będę ją miał, choć częściową, wtedy zacznę odpoczywać.
Jaka szkoda, już chciałam sobie tego posłuchać! No ale co u ciebie? Już wysoko nie wzlecisz, co nie?
/Zabrali mi skrzydła, więc już sobie nie polatam, ale nie jest jakoś bardzo źle. Mogło być gorzej. Mogliśmy ciągle gnić w Raftcie albo gorzej. Trzeba więc myśleć optymistycznie i skupić się na myśleniu o tym, jak załagodzić całą tę sytuację.
Kochanie prędzej ja zostanę doradcą zawodową niźli ty otworzysz kawiarnię.
/Dlaczego niby miałbym chcieć o otwierać kawiarnię?

1 komentarz:

  1. Ale przecież ta ręka by robiła to co chce Bucky i byłaby przełamaniem lodów do tego :D Wgl podoba mi się ten obrazek przedstawiający jak ekipa "kryminalistów" przebiera się na lotnisku :D Stucky jest wszędzie ;D
    Haha jak w tamtym filmiku- uniósłby brew i poszedł xD

    Powinien ładnie pachnieć, chyba że serum już na to nie działa.

    Tylko to już chyba zależne od Ciebie nie jest, co? Więc ta pewność to odległy byt..


    Jaki byłby twój plan, gdybyś mógł tym pokierować?


    Żeby mi robić przepyszną kawkę?

    OdpowiedzUsuń