4 września 2016

o.

Ale jakby co to żarciki sobie robiłam xd w komentarzach nie ma tak fajnie by sobie tekst przekreślić czy też pomniejszyć;(
On mi przypomina tego co grał w serialu Merlin króla Artura xD
Widzę, że w starszych gustujesz xD
/Wiem, wiem. Choć w komentarzach da się edytować tekst w taki sposób, wystarczy zastosować kody. Np. na pogrubienie <b>tekst </b> i voilà.
/A tam, pan Redford za młodu miał w sobie to coś, czego nie ma większość współczesnych "amantów".
/Cóż, nie będę kłamać, tak właśnie jest. Choć przyznaję, najważniejsza jest broda. To takie +100 do zajebistości i kilka miejsc w górę w moim osobistym rankingu.
S: No jak to nie? Co znowu nie tak powiedziałam? 
 Nie jestem obrażony, naprawdę. Nie mam o co.
 B: chciałam cie pozbyc koszulki
  Nie ściągnę tej cholernej koszulki, mówiłem już kilkukrotnie, Więc mnie nie denerwuj, bo moje pieprzone zen się pójdzie chrzanić.

1 komentarz:

  1. <3
    Większość starego grona aktorskiego ma to coś czego dzisiejszym brakuje.. Ale wtedy inne czasy i inne wartości były..?
    Czyli brodaty dziadek może postawić Ci kawę? :p

    S: To skąd twoje nastawienie?
    B: umm aummm *medytuje*

    OdpowiedzUsuń