4 września 2016

o.

<3
Większość starego grona aktorskiego ma to coś czego dzisiejszym brakuje.. Ale wtedy inne czasy i inne wartości były..?
Czyli brodaty dziadek może postawić Ci kawę? :p
/Ostatnio oglądałam filmik z planu CA:CW i muszę przyznać, że nie sądziłam, że jest tam aż tyle greenscreena, bo w końcu to nie GotG. Może niedługo aktorzy w ogóle nie będą już potrzebni i wszystko będzie z CGI?
/A żebyś wiedziała, że tak, mógłby. Kawę to wypiję z każdym, a nikt nie powiedział przecież, że miałoby być z tego coś więcej ;) Ale zanim przerodzi się to w dyskusję o moich osobistych preferencjach, patrz jaki fajny filmik: klik.
S: To skąd twoje nastawienie?
 Nie mam złego nastawienia, nieumyślnie musiałem tak zabrzmieć. Nie jestem obrażalskim typem.
B: umm aummm *medytuje*
 Próbowałem medytować, ale czułem się jak jakiś kretyn. Może od razu przerzucę się na jogę i będę  uprawiać te popieprzone wygibasy.

1 komentarz:

  1. Może dojdziemy do SFi gdzie ludzi wszędzie pozastępują maszyny, programy i tylko bogaci będą żyli na poziomie?
    Haha okej, nie musimy rozmawiać o preferencjach prywatnych, ale sama dobrą kawą też nie pogardzę i też bez pakietu xD
    Najbardziej mi się podobało jak przy homecoming był przytulas xD no i jak Bucky ładnie kopnął człowieka i poleciał xD

    S: A jak się czujesz?
    B: Joga, pilates i od razu ciało poskładane

    OdpowiedzUsuń