4 września 2016

o.

Oczywiście, że nie bolało <333333333
Dla Ciebie serca i miłości zawsze <333333333 (dopóki Stucky tu bywa) <33333333333333
To oni tacy brzydcy, że nawet do bańki się nie nadają? :o Łojej..
Hahaha ale tylko w Marvelu czy w jakiś pozostałych rolach również?
Bywają też koty, które lubią wodę i kompiele, plus zawsze można im paznokcie przyciąć xD koty na kanapie a psy na łóżku? Raczej nie xD
/Stucky będzie pojawiać się tak długo, jak długo będzie mile widziane, więc o to nie musisz się martwić.
/Nie oszukujmy się, o ile dawniej pan Redford zawładnąłby fandomem (taki przykładzik) grając Pierce'a, o tyle w wieku osiemdziesięciu lat raczej nie do końca się udało (choć wciąż to coś w sobie ma) i jako ten zły z Hydry częściej pojawia się ten młodszy, przystojniejszy i z sześciopakiem. Którego gra pan Grillo. Którego uwielbiam i to nawet nie wiem tak właściwie za co, choć chyba za wszystko. Można powiedzieć, że to taki mój nieosiągalny obiekt westchnień, zaraz obok pana Jackmana. 
/Dobrze, może więc koty dostały własne łóżko :P?
S: Co ty taki obrażony? 
 Nie jestem obrażony, skąd taka myśl?
 B: jakbym zobaczyła twój splot słoneczny to pewnie ujrzałabym tr promienie radości
 Śmiej się śmiej, mojego przewspaniałego humoru i tak mi tym nie odbierzesz. Jestem jak to jebane zen. Czy jakoś tak.

1 komentarz:

  1. Ale jakby co to żarciki sobie robiłam xd w komentarzach nie ma tak fajnie by sobie tekst przekreślić czy też pomniejszyć;(
    On mi przypomina tego co grał w serialu Merlin króla Artura xD
    Widzę, że w starszych gustujesz xD

    S: No jak to nie? Co znowu nie tak powiedziałam?
    B: chciałam cie pozbyc koszulki

    OdpowiedzUsuń