30 października 2016

o.

Wgl zamień się miejscami... Mam automatyzacje i robotyzajce.. Co ja tu na administracji robię to nie wiem..
No ale Stucky <333333333333
Gdybym mogła na nich patrzeć to mógłbym się nazywać ich ochroniarzem <3 sprzątaczką też xD
Nie namówisz mnie bym to sprawdziła xD
/Może to taka sugestia, że po administracji i tak nie znajdziecie pracy, więc przenieście się na inne kierunki póki czas :P?
/W sumie kto wie, może szukają sprzątaczki? Przy takim zoo bałagan sam się robi.
/Nawet nie próbuję cię zamówić. Odruch wymiotny albo trauma gwarantowane. I poważnie, rozumiem, że na tym świecie istnieją różni ludzie, ale to była przesada.
S: No ale ludzie bywają różni i jak zwęszą kasę czy medialny rozgłos to robią wszystko.
Ach słodziaki z was.. Planujesz zrobić "psikus" Bucky'emu ? 
/Po tym, jak oficjalnie uniewinniono Bucky'ego, wciąż pojawiali się ludzie, którzy próbowali go o coś oskarżać, czasem o wyssane z palca historie lub o przestępstwa, które popełnił całkowicie ktoś inny. Jak mówiłem, bywam czasem trochę mściwy, więc z każde dostało pozew za próbę zniesławienia, a do tego chodziło składanie fałszywych zeznań i fałszowanie dowodów. Teraz nikt już nie próbuje. 
/I psikus Bucky'emu? Och nie, lepiej nie. Już i tak ma problemu z utrzymaniem rąk przy sobie, więc lepiej bardziej go nie nakręcać.
B: Ty diabełku
 Och, no co? Dobrze mówię, nie powiesz, że nie mam racji. Ten dupek na górze też ją ma.

1 komentarz:

  1. Nieeee, bo ogl kierunek to zarządzanie i inżynieria produkcji i trzeba godziny powypychać -.-
    Haha gdzie mam złożyć cv i kamerki poustawiać?
    Kocham Cie!

    S: No nie spełnisz jego chętek? Już go nie chcesz? Jak możesz....?
    A wesele kiedy? Kogo za świadka bierzesz? Bucky to w każdej gazecie i na każdym portalu winien mieć przeprosiny.
    B: Ale cie nie chce.

    OdpowiedzUsuń