30 października 2016

o.

Nieeee, bo ogl kierunek to zarządzanie i inżynieria produkcji i trzeba godziny powypychać -.-
Haha gdzie mam złożyć cv i kamerki poustawiać?
Kocham Cie! 
/Cóż, to akurat żadna nowość. Wepchnąć byle co, nieważne czy związane z kierunkiem, czy nie, byleby godziny się zgadzały.
/Z aplikacją o pracę to nie do mnie, nie mam takiej władzy, więc pytaj panów poniżej. Choć muszę cię rozczarować, Bucky raczej znajdzie kamerki. Chyba, że zamontował już własne :P
S: No nie spełnisz jego chętek? Już go nie chcesz? Jak możesz....?
A wesele kiedy? Kogo za świadka bierzesz? Bucky to w każdej gazecie i na każdym portalu winien mieć przeprosiny.
S: Czasem mam wrażenie, że moje życie opiera się głównie na spełnianiu jego chętek, więc to nietrafiony zarzut. Lubię robić to, co chce, ale trzeba znać umiar. Inaczej znów zrobi się... nieco rozkapryszony.

B: Sam jesteś rozkapryszony.

S: Nie wypieraj się, czasem bywasz wyjątkowo rozkapryszony, a ja mam wrażenie, że mamy w domu trójkę dzieci.

B: Dobra, niech ci będzie, coś w tym jest.

S: Cóż za nowość, przyznajesz mi rację!
I cóż, jak już mówiłem, na razie niczego jeszcze nie planujemy. Wiemy, że chcemy wziąć ślub, ale nie wiemy jeszcze kiedy, gdzie, czy z gośćmi czy bez. To póki co to dość odległe plany.
B: Ale cie nie chce.
 Nie próbuj nas skłócić, wiem, że chce.

1 komentarz:

  1. Ty jakie masz przedmioty? Może będę miała co podesłać xd
    Haha lubi ich oglądać w samotne dni? ;p

    S: Pewnie byś Sama wybrał.. A co do niego, możemy chwilę poplotkować bez Bucky'ego?
    B: Nie chcę skłocić, martwię się o pożycie wasze. Wiesz nie miałabym nic przeciwko by się rzucił na ciebie teraz

    OdpowiedzUsuń