30 października 2016

o.

Ale brzmi lepiej niż niania xd
To ja już nie wiem jak pomóc ;(
I też wole nie sprawdzać xD
/Może pozostańmy więc przy opiekunie :P? Brzmi poważniej od niani, ale mniej zabawnie od ochroniarza. Ochroniarza Avengers każdy zbyłby śmiechem, bo poważnie, taki Zimowy Żołnierz potrzebuje ochrony? Jasne, to sierota do potęgi entej, ale coś tam jeszcze potrafi.
/Raz szukałam informacji o kastracji do ff i prawie dostałam traumy, kiedy przekierowało mnie na jednego tumblra. To zdjęcia z pierwszego posta wyryły mi się w pamięci. 
S: Idioci a nie rodzice.. A nie próbowali was odszukać i kasy chcieć? Czy na całe szczęście bez tego się obyło.
 Zrzekli się praw, więc mogliby jedynie chcieć. Poza tym, ludzie przekonali się, że nie warto próbować wchodzić z nami na drogę sądową. Potrafimy bywać odrobinę mściwi, jeśli ktoś zajdzie nam za skórę.
B: Ale teraz będą cukierki zamiast "psikusów". Już chcesz wnuki mieć?
 A dlaczego zamiast? Nie można mieć tego i tego? W dzień można zbierać cukierki, w nocy można robić psikusy.

1 komentarz:

  1. Wgl zamień się miejscami... Mam automatyzacje i robotyzajce.. Co ja tu na administracji robię to nie wiem..
    No ale Stucky <333333333333
    Gdybym mogła na nich patrzeć to mógłbym się nazywać ich ochroniarzem <3 sprzątaczką też xD
    Nie namówisz mnie bym to sprawdziła xD

    S: No ale ludzie bywają różni i jak zwęszą kasę czy medialny rozgłos to robią wszystko.
    Ach słodziaki z was.. Planujesz zrobić "psikus" Bucky'emu ?
    B: Ty diabełku

    OdpowiedzUsuń