30 października 2016

o.

Ty jakie masz przedmioty? Może będę miała co podesłać xd
Haha lubi ich oglądać w samotne dni? ;p
/Nie mam ani automatyzacji, ani robotyzacji, ale w przyszłości będę mieć automatykę i regulację automatyczną, więc kto wie, może się po coś zgłoszę :P I wiesz jaki przedmiot był do wyboru z humanistycznych na dziennych w zeszłym roku? Ochrona środowiska. Ale dobra, nie psujmy sobie humorów, mówiąc o tym. O, zobacz jaki ładny art - klik. Taki tematyczny.
/To młodzi, podrasowani fizycznie mężczyźni, więc jakoś muszą sobie radzić, prawda?
S: Pewnie byś Sama wybrał.. A co do niego, możemy chwilę poplotkować bez Bucky'ego?
 Cóż, zapewne tak. Nie licząc Bucky'ego, to mój najlepszy przyjaciel. Dlatego nie wiem, czy plotkowanie o nim jest na miejscu. Ale co chciałabyś wiedzieć?
B: Nie chcę skłocić, martwię się o pożycie wasze. Wiesz nie miałabym nic przeciwko by się rzucił na ciebie teraz
 Nie musisz się martwić o nasze pożycie, ma się bardzo dobrze, Logicznym jest, że nie możemy już szaleć jak kiedyś, bo nie wyobrażam sobie choćby uprawiać seksu na stole, przy którym później jedzą dzieci. To kategorycznie odpada, jak wiele innych miejsc, ale wciąż jest dobrze.

1 komentarz:

  1. Miałam ochronę środowiska <3 Także popatrz jak mamy wiele wspólnego xD
    On aż się prosi byś wzięła się za opis takowej scenki xD
    Rozmowa telefoniczna
    S: Bucky, co robisz?
    B: Oglądam jak mnie brałeś od tyłu pod ścianą
    Sam: Stary wyłącz głośnomówiący!
    xD


    S: No wiesz, nic złego.. Tylko o jego dziewczynę chciałam zapytać.. Wiesz, on może podświadomie buja się w Bucky'm i szuka kogoś na wzór niego?
    B: Mam nadzieję, powinien cię dopieszczać, a co. Nie będę się krygowała jak on rozmawiając z tobą na te tematy, choć dziwi mnie że wciąż ma blokadę tematyczną.

    OdpowiedzUsuń