28 października 2016

o.

Czyli powracamy do odwdzięczania się za brooklińską opiekę? ;p
Może nauczyłby się piec dla niego babeczki? ;p
Ja mam teraz dwa pod rząd zjazdowe to nie fair ;( musisz więc piękny tydzień Stucky zrobić ;p
Ty Zboczuchu!!
/Steve i Bucky poznali się, kiedy ten pierwszy miał osiem lat. Samolot rozbił mając lat dwadzieścia osiem. Więc ma dwadzieścia lat opieki do nadrobienia.
/Ten weekend mam wolny, potem dwa pod rząd, a potem... jeszcze nie wiedzą co, gdzie i kiedy. Kocham taką organizację :P!
/No co? Taka prawda. Nie moja wina, że w Departamencie ktoś miał nieco spaczony gust i wciskał wszystkich swoich agentów w obcisły, czarny spadneks, zamiast dać im normalne mundury.
H: To czemu zamiast zostać przy nim jesteś tu?
 Wysłał mnie do internatu, nie interesował się mną, zapominał o moich urodzinach, pochłonięty swoją pracą, i okłamywał mnie przez prawie dwadzieścia lat. A ja zajmowałam się nim i jego firmą, więc nawet jeśli zaczęliśmy się dogadywać, nadszedł czas, żebym zaczęła robić to, co ja chcę. Mam trzydzieści sześć lat, więc najwyższy czas.
S: spróbowałbyś się nie cieszyć.. A jak nowe lokum?
 Baza naprawdę jest wyjątkowo przestronna, pomimo tego, że część nadziemna już dawno została zburzona. Część podziemna ma trzy rozległe poziomy, z czego większość drugiego zajmuje hangar. Póki co wiejący pustkami, ale niedługo to zmienimy. 
 B: Okej.. Jak najbardziej. Jak nowy pokój?
 Nie przywiązuję zbyt dużej uwagi gdzie śpię. Biurka czasem używam, z szafy nie korzystam, z górnej koi zrobiłem szafę, na dolnej śpię. Tyle. A nie, przepraszam, z szafy też czasem korzystam, bo przyczepiłem do niej kilka zdjęć. Tak łatwiej jest mi nie zapominać imion.

1 komentarz:

  1. Czyli takie dwie ciążę w tym jedna bliźniacza? ;D
    My niby mamy wszystko już porozpisywane, ale... zawsze jest to ale xD Później się człowiek nad ranem dowiaduje, że czegoś nie ma, czy cuś xD
    To jest pewnie jakiś odłam molestowania xD

    H: Moja mama miała 38 lat jak mnie rodziła, także wszystko przed tobą.
    S: Zabrzmiało jakbyście się mieli zaraz rozmnożyć...
    B: A ktoś by mógł powiedzieć, że lubisz trzymać zdjęcia przyjaciół blisko

    OdpowiedzUsuń