28 października 2016

o.

Czyli takie dwie ciążę w tym jedna bliźniacza? ;D
My niby mamy wszystko już porozpisywane, ale... zawsze jest to ale xD Później się człowiek nad ranem dowiaduje, że czegoś nie ma, czy cuś xD
To jest pewnie jakiś odłam molestowania xD
/To i tak zbyt mało. Chyba, że ciąża u super-żołnierzy pobijałaby w czasie trwania nawet te u słoni, i trwałaby więcej niż dwa lata. Choć poród z tak podkręconą regeneracją to nic do pozazdroszczenia. Każde rozciągnięcie mięśni, każde mikropęknięcie od razu by się leczyło. Nic, tylko współczuć.
/Nawet mi nie przypominaj. Człowiek wstaje o piątej, wlecze się na miejsce przez prawie dwie godziny, wyrzuca pieniądze na paliwo, żeby na miejscu dowiedzieć się, że zajęcia odwołane. Szał to zbyt mało.
/Wiesz, Bucky nazywany był "little one" i "sweetheart", a Yelenie kazano chodzić w tym (idealny mundur, naprawdę), więc coś jest na rzecz.
H: Moja mama miała 38 lat jak mnie rodziła, także wszystko przed tobą.
 Owszem, ciało jeszcze może, ale za to umysł nie chce. Jestem jedną z tych kobiet, które na wieść o ciąży płakałyby raczej z rozpaczy, niż ze szczęścia, ponieważ nie nadaję się na matkę.
S: Zabrzmiało jakbyście się mieli zaraz rozmnożyć...
 Hangar. Miałem na myśli zapełnienie hangaru sprzętem. Mamy dwa Jety - jeden to dawny Jet SHIELD, drugi zmodernizowany Quinjet, który wykradliśmy z lotniska. Na szczęście z całą zawartością, w tym z uzbrojeniem i motorem, Hank Pym prześle nam kolejne dwie maszyny, nad którymi pracuje ponownie prowadzone przez niego Pym Technologies, tym razem posiadające koła. I cóż, dosłownie je prześle, ponieważ zamierza je pomniejszyć. Można pokusić się o stwierdzenie, że jakoś to będzie.
B: A ktoś by mógł powiedzieć, że lubisz trzymać zdjęcia przyjaciół blisko
To przyjaciele Steve'a, nie moi. I nie mam najmniejszej ochoty dążyć do tego, by się to zmieniło.

1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, że Bucky te 9 miechów przeżywałby o wiele gorzej niż musiałby xD ale wyobrażam sobie Steve czytającego do brzucha xD
    Życzę Ci abyś miała tego jak najmniej w tym roku xD
    No właśnie, molestowanie jawne i nikt nie powie że to złe, że oni byli krzywdzeni.. Tylko by jeszcze mniejsze mundury zakladaliby xD

    H: Wynajmij surygatkę? Szkoda marnowania genów?
    S: Skąd pewność że Pym nie oszuka was? Ou ale nowe zabawki zawsze mile widziane, nie? Jaka jest twoja ulubiona broń?
    B: Dla pocieszenia bądź pogorszenia nastroju. Jestem bardziej twoją znajomą niż jego.

    OdpowiedzUsuń