28 października 2016

Rivoletta

Przepraszam. Gdy jestem chora nie chce mi się myśleć.
Ja do psów nic nie mam ale wole koty.
Lubisz czytać książki? Jak tak to jakie?
/Jeśli lubisz koty, zgadaj się z Bucky'm. Nie jest wielkim fanem psów, niektórych się boi, ale za to sam jest jak kot.
/I tak, lubię czytać, choć ostatnio nie mam na to zbyt wiele czasu. Wszystko od Stephena Kinga, prez Jakuba Ćwieka (jego Loki z "Kłamcy" to zdecydowanie mój ulubiony Loki), Shirley Jackson, a na Stanisławie Grzesiuku kończąc. Chwycę się każdej tematyki, jeśli jest napisana w sposób, który mi się spodoba. 
S, Czy w ogóle istnieją na tym świecie dobrzy i sprawiedliwi politycy?
To w takim razie jest się czym martwić.
 Tego niestety nie da się obiektywnie ocenić. Niektórzy nawet Hitlera uważali za dobrego i sprawiedliwego polityka, więc zawsze będzie to subiektywna opinia. Wolę jednak wierzyć, że istnieją i pojawią się, by naprawić cały ten bałagan.
B, Czyli takie 650kg. I dziękuje za to że mi ułatwiłeś działanie.
Skoro maz tyle czasu by oglądać takie programy to ile ty śpisz?
 Śpię po jakieś sześć-siedem godzin tygodniowo, a co? Po tygodniu bez snu zaczynają trząść mi się ręce, więc muszę się przespać. Choć mój rekord to bodajże dwa tygodnie bez zmrużenia oka, czy trochę ponad to. Zapijałem wtedy kokainę energetykami i jakoś ciągnąłem. Ale nie polecam próbować, jeśli nie masz organów, które przetrawią nawet kwas.

1 komentarz:

  1. O tym że jest jak kot łatwo się domyśleć. Taki wybredny i obrażający się za byle co kocur.
    Ja osobiście uwielbiam książki Ricka Riordana, jego książki są głownie przygodowo-fantastyczne. Jednak moją ulubioną książką jest intruz Stephanie Meyer.
    U mnie jest taka sytacja że chce przeczytać kilka książek i mam trochę czasu ale brak pieniędzy wszystko utrudnia.

    S, Jak można Hitlera uznawać za dobrego i sprawieliwego polityka? On wyżynał ludzi tylko za ich pochodzenie i wiare.

    B, A moja mama mówi że za mało śpię.
    Potrafisz przetrawić kwas?
    Lubisz koty?

    OdpowiedzUsuń