29 października 2016

RIVOLETTA

O tym że jest jak kot łatwo się domyśleć. Taki wybredny i obrażający się za byle co kocur.
Ja osobiście uwielbiam książki Ricka Riordana, jego książki są głownie przygodowo-fantastyczne. Jednak moją ulubioną książką jest intruz Stephanie Meyer.
U mnie jest taka sytacja że chce przeczytać kilka książek i mam trochę czasu ale brak pieniędzy wszystko utrudnia.
/Do tego pogłaskaj go wtedy, kiedy ty masz ochotę, nie on, a rzuci się z pazurami. Ale wystarczy założyć strój do tresury psów policyjnych, rękawice spawalnicze i można się przytulać.
/O tak, ceny książek czasem bolą. Zwłaszcza, gdy biblioteki w okolicy mają wyjątkowo ograniczony wybór i małą ilość egzemplarzy do wypożyczenia. Ale czasem można złamać prawo i skorzystać z chomikuj. Tak w ostatniej desperacji :P
S, Jak można Hitlera uznawać za dobrego i sprawieliwego polityka? On wyżynał ludzi tylko za ich pochodzenie i wiare.
 Witam więc w świecie, w którym politycy wydający rozkaz pojmania i w razie sprzeciwu "pozbycia się" ludzi tylko za ich pochodzenie i za to, jacy są, mają rzesze wielbicieli. Osobiście nie widzę różnicy. 
B, A moja mama mówi że za mało śpię.
Potrafisz przetrawić kwas?
Lubisz koty?
 Tylko wiesz, ja jestem lekko zmodyfikowany i bez snu, jedzenia czy wody pociągnę znacznie dłużej niż ty. Do tego tak, przetrawię kwas. Wyjdę z tego z kilkoma poparzeniami, które szybko się wyleczą, ale od tego nie umrę. Z truciznami to samo. Nie wiem, ile musieliby we mnie tego wlać, żeby podziałało. I pytanie o tym, czy lubię koty, po spytaniu o to, co jestem w stanie przetrawić, zabrzmiało nieco dziwnie. Ale ta, te futrzaki nie są złe.

1 komentarz:

  1. Nie zapominaj o jakimś łakociu żeby odwrócić uwage.
    Ja wiem że książki które ja chce przeczytać nigdy nie będą wtedy w bibliotece. Zawsze tak było. Najgorszy moment jaki pamięram to byłam w empiku i widzaiałam 6 książek które chciałam przeczytać. Mogłam kupić tylko jedną

    B S, Co u was słychać?

    OdpowiedzUsuń