29 października 2016

o.

Wydaje mi się, że Bucky te 9 miechów przeżywałby o wiele gorzej niż musiałby xD ale wyobrażam sobie Steve czytającego do brzucha xD
Życzę Ci abyś miała tego jak najmniej w tym roku xD
No właśnie, molestowanie jawne i nikt nie powie że to złe, że oni byli krzywdzeni.. Tylko by jeszcze mniejsze mundury zakladaliby xD
/O matko, to byłaby makabra. "Steve, stopy mnie bolą!", "Steve, pomasuj mi plecy!", "Dlaczego masujesz mi plecy, przecież mówiłem, że stopy mnie bolą, kretynie!", "Steve, gdzie moja kanapka?!", "Steve, dlaczego tu nie ma musztardy?! I nie obchodzi mnie, że według ciebie nie pasuje do dżemu z truskawek i sera ze szczypiorkiem!". "Steve, dlaczego to taka duża porcja? Uważasz, że jestem gruby, TAK?!", "Steve, chce pizzy!". "Steve, przytul mnie". "Nie dotykaj mnie, zdrajco, przecież uważasz, że jestem gruby!". I tak przez dziewięć miesięcy.
/Och, w tym roku? Więc od stycznia znów mogą mnie dręczyć :P?
/Może powinnyśmy się cieszyć, że Bucky nie dostał takiego munduru jak Yelena? Jasne, ma bardzo ładny brzuch, ale jego widok za bardzo rozpraszałby jego wrogów. I wtedy już zupełnie wyglądałby, jakby wyrwał się z sesji BDSM.
H: Wynajmij surygatkę? Szkoda marnowania genów? 
 Nie chcę surygatki, ponieważ nie chcę mieć dzieci. Może kiedyś doznam olśnienia i zmienię zdanie, ale teraz jestem pewna swojej decyzji.
S: Skąd pewność że Pym nie oszuka was? Ou ale nowe zabawki zawsze mile widziane, nie? Jaka jest twoja ulubiona broń? 
 Hank Pym głośno mówi o tym, że Tony jest jak Howard, i że nie popiera żadnej z jego decyzji. Do tego w naszych szeregach mamy jego córkę i Scotta, więc nie miałby powodu, by nas zdradzić. Niczego by na tym nie zyskał, wręcz stracił. I cóż, nie mam żadnej ulubionej broni, zawsze korzystałem głównie z tarczy, ale ostatnio przekonuję się do broni palnej. Bucky pomaga mi się podszkolić. 
B: Dla pocieszenia bądź pogorszenia nastroju. Jestem bardziej twoją znajomą niż jego.
 Nie mówię, że nie mam znajomych. Mówię, że nie szukam przyjaciół.
 

1 komentarz:

  1. Hahahahahahahahahahaha idealnie to ujęłaś! A Steve byłby jak baranek i tylko narzekałby Samowi xD
    Plus zapomniałam pod notką - albo Sam podświadomie buja się w Bucky'm albo zazdrości Steve'woi związku xD

    S: Jak się czujesz gdy wracasz do domu? O czym najczęściej wtedy myślisz? I dlaczego macie jamnika? Jakoś ta rasa do was nie pasuje...
    B: O Ianie nieco wiem, a jak to było z Grace? No i czy to nie jest pięknie mieć połączenie siebie i ukochanego w połączeniu charakteru dziecka?

    OdpowiedzUsuń