29 października 2016

RIVOLETTA

#1 Nie zapominaj o jakimś łakociu żeby odwrócić uwage.
Ja wiem że książki które ja chce przeczytać nigdy nie będą wtedy w bibliotece. Zawsze tak było. Najgorszy moment jaki pamięram to byłam w empiku i widzaiałam 6 książek które chciałam przeczytać. Mogłam kupić tylko jedną

#2 Awwwwwwww to jedyne co mogę napisać po przeczytaniu tego.
Ażchciałabym żeby mnie adoptowali, chociaż to ma pewnie więcej minusów niż plusów.
/Lepszy byłby wskaźnik laserowy. Pomachasz czerwoną kropką, a Bucky się rozproszy.
/Wizyty w księgarniach bolą, zwłaszcza w Empiku. Kupowanie spolszczonych komiksów także boli, bo wychodzi to sporo drożej od oryginałów. 

/Dziękuję <3 I poschlebiaj im trochę, sprzedaj łzawą historyjkę, a może zechcą cię adoptować. Jasne, media byłby tobą zainteresowane, a kilku złych gości pewnie próbowałyby cię zabić od czasu do czasu, a do tego twoi rodzice wyglądaliby na twoich równolatków, bo starzeją się kilkukrotnie wolniej, ale hej, nie ma tego złego.
B S, Co u was słychać?
B: Chyba dobrze. Domowe zoo nas nie pożarło, dzieciaki nie zamęczyły, sąsiedzi nie wyklęli. 

S: To ostatnie szokuje najbardziej.

B: O tak. Wiesz, niektórzy za nim nie przepadają.

1 komentarz:

  1. Nie wiem czemu ale mój kot jest jakiś dziwny. Nie biega za kropkami, nie bawi się zabawkami dodatkowo on zje tylko jeden rodzaj karmy (oczywiście najdroższej) a wieczorem gniecie ci twarz.
    Raz ciocia pożyczyła mi pewną książke, polubiłam ją. Ide do księgarni, jest część 3 i 4 ale nie ma 2. I tak przez pół roku a kiedy wreszcie była, ja nie miałam kasy.
    Gdybym ich okłamała z tą historią to na pewno skończyłabym gorzej niż przy próbie zabójstwa od jakiś gości.

    B,S, Jak można was nie lubić? Mi się wydaje to niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń