29 października 2016

o.

Hahaha nie ma to jak Niania? Już mi się w głowie włączył śmiech Dygant xD
Więc te "peeging" czy jak to się zwało z Samem możesz napisać :p 
/Samowi chyba nie byłoby tak do śmiechu :P Bądź jedyną normalną osobą w tej bandzie przebierańców, a kończysz jako ich niańka.
/Ja chyba nigdy tego nie napiszę. Myślę "pegging" i od razu mam Peggy przed oczami. A jak Peggy, to i Steve. Więc nope, Pegging i druga wojna światowa zdecydowanie nie idą w parze.
S: Stark pewnie w dnie minuty skonstruował protezy. Haha Thor może mógłby je zabrać tam na wakacje? Wandzi pewnie się instynkt macierzyński włączył.. Ale to dobrze, macie z kim zostawić dzieci by iść na randkę. Albo do motelu by odespać ws.
/Stark Industries od jakiegoś czasu zajmuje się protetyką - oczywiście nie tak zaawansowaną, jak ramię, które ma Bucky - więc nie był to problem.  /
/I nigdy w życiu nie wysłałbym dzieci z Thorem na wakacje. Czasem zapomina, że nasze dzieci nie są tak wytrzymałe jak te z Asgardu, więc wolę nie myśleć jakby mogło się to skończyć i w ilu kawałkach by wróciły. Jeszcze postanowiłby zapewnić im przelot z ręką przywiązaną do młota. Dlatego wolę, by zostali w domu, na Ziemi, gdzie Jane ma ich na oku. Thor pilnuje dziec, Jane pilnuje Thora. Idealny układ, w którym nikt nie ucierpi. Chyba, że nasze podwórko. Raz piorun uderzył w nasz grill. Oczywiście całkiem przypadkiem, bóg gromów, który próbował go rozpalić, nie miał z tym nic wspólnego. Skądże.
B: Oj.. Trochę szkoda, to wciąż element związku. Twoja ma była genialna
/Mówię rzadziej, a nie wcale. Jak człowiek trochę się wypości, to później ma z tego większą satysfakcję.
/I tak, moja ma była zajebista. A ja mam jej geny.  

1 komentarz:

  1. No cóż, zawsze można to inaczej nazwać xd ochroniarz albo terapeuta xD dodaj do tego Kapitana Ameryki i już są propsy xD
    Aaa to trzeba zaś nazwę zmienić na "mysting" xD

    S: A Tony nie chce mieć dzieci? Tylko wy się dorobiliście? Oj tam ale może Grace się otworzy dzięki temu.. A właśnie nie da się jakoś z was dla niej serum przetoczyć? Jej rodzice ją zostawili czy zginęli? Pewnie mu się wymsknęła.. Chciał dobrze
    B: A myślałam że wy te lata będziecie nadrabiać.. Więc i ty jesteś

    OdpowiedzUsuń