28 października 2016

Rivoletta

Związek trwający 3 tygodnie można uznać poważny? Ja gdzieś czytałam że faceci kochają prawdziwie dopiero po 7 miesiącach. Chociaż co ja tam wiem. Jestem prawie pietnastoletnią dziewczyną, singielką, która zakochuje się w postaciach fikcyjnych. Dobrze że lubie koty.
Jeszcze dodatkowo masa księży pedofili. Ten film mówi wszystko [link]
/Znów mamy problem z komunikacją :P "Natashę, z którą sypiał jako WS przez ok. trzy tygodnie, a potem, już po CW, spotykali się przez jakiś czas". Nie wiemy ile dokładnie to trwało, ponieważ w komiksach czas toczy się inaczej niż u nas, ale musiało być to co najmniej kilka miesięcy. I możemy sobie przybić piątkę. Choć ja wolę psy, przez co nie wpisuję się do schematu.
/Nie chodzi już nawet o pedofilii, choć statystyki są nieubłagane, a o to, że ktoś taki ma uczyć młode dziewczęta o ich własnych organizmach. I wychodzą potem takie kwiatki, że okres to zło, tampony to wymysł szatana, a za stosowanie antykoncepcji idzie się do piekła. W XXI wieku.
H, To Rarcza istnieje czy nie istnieje bo się pogubiłam?
 Oficjalnie nie. Nieoficjalnie tak, choć przeżywa mały kryzys.
S, I nie ma żadnych innych dowodów potwierdzających waszą wersje wydarzeń?
Wiesz Bruce= Hulk więc jeżeli go złapali to raczej byłoby o tym głośno, bo jakoś nie zauważyłam żeby zielony zwracał uwage na straty.
/Walka z rządem jest jak walka z wiatrakami. Jedynymi dowodami, które moglibyśmy przedstawić, są niewyraźne nagrania oraz wypuszczona przez Natashę do sieci nagrana rozmowa Fury'ego z Radą. Jednak po aferze z Hydrą, cała wina została zrzucona na jej członków, którzy mieli decydujący głos w Radzie. Więc rząd umywa ręce.
/Nie zgodzę się też z twoim twierdzeniem, nie do końca. Bruce potrafił się kontrolować, często udawało mu się utrzymać Hulka na smyczy. Można by go pojmać, to nie jest niemożliwe.
B. Nie, nie wiedziałam. I mi to porównianie nic nie mówi, ponieważ nie wiem ile trawy zjada sto krów dziennie.
Ja pamiętam że kiedyś oglądałam program o lemurach. Każdy osobnik miał tam imię a ja nie mam bladego pojęcia jak je rozróżniali.
 Krowa jest duża. Często waży około tony, jeśli pamięć mnie nie myli, samce jeszcze więcej. Jedzą  od 60 do nawet 130 funtów jedzenia dziennie. Więc pozostaje ci proste równanie, by dowiedzieć się, ile jedzenia zjada sto krów dziennie. I tak, program o krowach też widziałem. Och, i podpowiem ci słońce, że funt to około pół kilograma.

1 komentarz:

  1. Przepraszam. Gdy jestem chora nie chce mi się myśleć.
    Ja do psów nic nie mam ale wole koty.
    Lubisz czytać książki? Jak tak to jakie?

    S, Czy w ogóle istnieją na tym świecie dobrzy i sprawiedliwi politycy?
    To w takim razie jest się czym martwić.

    B, Czyli takie 650kg. I dziękuje za to że mi ułatwiłeś działanie.
    Skoro maz tyle czasu by oglądać takie programy to ile ty śpisz?

    OdpowiedzUsuń