3 października 2016

o.

Haha ale i tak poczekam na ten Twój tekst <333333
Ale.. filmiki są smutne, choć tak powycinane i połączone, że czuć było chemię! Ale ta, pamiętajmy: No Homo.. Ja jestem No Stuckycholiczka xD
Z pogmatwanych rzeczy też można wyjść na prostą? Trzeba po prostu dojść do pewnego momentu, ale mam nadzieję, że nie będziesz bawiła się emocjami Bucky'ego, że on będzie sobie coś dopisywać.. No i inspiracją też był jeden obrazek, na niego też liczę xD

Pewnie Ci powie, że jesteś okropna! ;p
/Właśnie, no homo. Ale, że są bi to już można by przypuszczać, prawda :P?
/Ja? Bawić się emocjami Bucky'ego? W życiu! Skąd w ogóle ten pomy... A nie, dobra, przecież i tak każdy wie, że lubię go gnębić i będę to robić na setki różnych sposobów, bo tak. A Bucky z "Nieba..." jest... Cóż, skąd w ogóle masz pewność, że on naprawdę nie jest chory na schizofrenię abo na dwubiegunówkę? Albo, że Steve to naprawdę ten Steve? 

 A niech mówi! Nie będzie to zupełnie nic odkrywczego :P!
S: Ale farbami się już podzielisz, czy dalej trzymasz je na specjalne wieczory z Bucky'm?
 To zwykłe, nieuczulające farby do ciała i kilka kosmetyków, jak cienie do powiek, kredki czy szminki. Są lepsze w rozprowadzaniu od farb i mają inną konsystencje, dzięki czemu wszystko lepiej się prezentuje. Oczywiście nie, żeby bez tego Bucky prezentował się źle.
 

B: Dlaczego potrzebujesz przemocy w łóżku?
 A kto powiedział, że jej potrzebuję? Ja jej chcę, a to różnica. Nie próbuję się w ten sposób karać czy coś, to po prostu mnie kręci. Poza tym, to żadna przemoc. Steve robi wyłącznie to, czego chcę

1 komentarz:

  1. Przypuszczać? Chyba ślepy bądź głuchy mógłby przypuszczać ;p
    Teraz to już mnie serce rozbolało na dobre. Olej inne teksty pisz tylko "Niebo" bo ja już chce koniec poznać!

    S: Kupujesz damskie kosmetyki by nimi malować Bucky'ego?
    B: Omawiacie to wcześniej, czy to wychodzi w danym momencie?

    OdpowiedzUsuń