3 października 2016

o.

Może ekipa Kapitana Ameryki nie jest tak zżyta ze sobą jak Legion Samobójców xD oni to chociaż sobie pamiątkowe tatuaże zrobili xD jak i u Władcy Pierścienia xD Chris i Seb mogliby sobie walnąć Stucky na nadgarstku xD

Aha czyli znowu u góry strony będzie pięknie i człowiek będzie mieć "awww", by później na końcu było "nosz kurwa" xD
/Ale za to ekipa Kapitana Ameryki robi chociaż dobre filmy (w opinii krytyków, sporej części widowni i mojej własnej) :P Lepsze to, niż tatuaże. A w SS najbardziej rozbroiło mnie zachowanie Diablo i jego tekst "Nie stracę drugiej rodziny!", który tyczył się bandy niby złych gości (czego po nich zupełnie nie widać), których znał ile? Jakiś jeden dzień :P? No i tak apropo tatuaży - szkoda, że Marvel pozamazywał je panu Evansowi (klik). Cap byłby bardziej cool. W sumie depilację do zera reż mogli sobie darować. Blond blondem, ale wtedy raczej nie było takiej mody.

/Och, proszę cię. Powinnaś już się przyzwyczaić :P
S: No dobra. To bez tej części erekcji. Nie było ci nieco nieswojo za pierwszym razem kupować te rzeczy? 
 Nie, dlaczego miałoby być? Traktuję to jak kolejne przybory malarskie, nic poza tym, a ludzie, którzy mi je sprzedawali, myśleli zapewne, że to dla mojej partnerki. Nie jest mi wstyd, nie czuję się nieswojo, ponieważ nie robię niczego niewłaściwego.
B: A na co miałeś ostatnio ochotę? Steve ma fetysz malowania po tobie, a ty masz jakiś fetysz z nim? Albo coś a'la fetysz typu zabawa włosami czy wtulanie się jak w pluszaka?
 Włosy to też jego skrzywienie. U mnie przynajmniej jest za co pociągnąć, no i hej, wystarczy na mnie spojrzeć, by wiedzieć dlaczego go to kręci. Są boskie. A pluszak? Nie ukrywam, ramiona to ma boskie.

1 komentarz:

  1. No nie powiem, że nie xD ale jak się ekipa jakoś dystansuje do siebie to nawet po najlepszych szkołach czy nawet najlepsi aktorzy schrzania nieco postać xD
    Za Kapem też szły tłumy xD to rodzinę też możesz mieć po jednym dniu, może jego poprzednia rodzina jednego dnia z nim nie przetrwała xD
    To są jego prywatne czy namalowane na potrzeby postaci? ;p
    No oj tam, ale greccy bogowie też nie mieli włosów a on przecież niczym Apollo xD

    No właśnie, mogłabyś nas zaskoczyć :p

    S: No jest to troche ujmujące. A ponoć nie wstydzisz się orientacji i bycia z Bucky'm
    B: Czyli on ciągle bierze a w zamian daje tylko ramiona? I bierze mam na myśli o psychikę, on ma festysze ty je spełniasz a on nic

    OdpowiedzUsuń