3 października 2016

Rivoletta

Szkoda, lubiłam go jako kapelusznika.
Bardzo kreatywny komentarz
 Kapelusznik był świetną postacią z dużym potencjałem. Zwiedził tyle krain, natknął się na tyle postaci, że można by o tym nakręcić osobny serial (OUaT in Wonderland zyskałoby naprawdę wiele, gdyby Jefferson tam był), a wątek matki Grace/Page mógłby pojawić się nie tylko w komiksie, ale też i na ekranie.
S, A co ostatnio zrobili?
 Zastanawiamy się nad tym, czy nie byli zamieszani w incydent w Stamford. Nie mamy jeszcze pewności, póki co to tylko przypuszczenia.
B, I możesz powiedzieć z ręką na sercu że są bezpodstawne?
 Ależ oczywiście, że tak. Z tą lewą. Muszę ją tylko znaleźć, bo znowu gdzieś się zapodziała. Taki drobny problem.

2 komentarze:

  1. A twoim zdaniem kto by się nadawał na kapelusznika?
    I nie ma to jak pisać komentarz o 6 57 kiedy muszisz wyjść o 7. Ja to mam wspaniałe pomysły.

    S, W takim razie jak mogli być w to zamieszani?

    B, Skoro ją gubisz to po co ją zdejmujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Po napisaniu komentarza zorientowałam się że jest tydzień Stucjy. Brawo ja

    S B, Co u was słychać?

    OdpowiedzUsuń