3 października 2016

Rivoletta

A twoim zdaniem kto by się nadawał na kapelusznika?
I nie ma to jak pisać komentarz o 6 57 kiedy muszisz wyjść o 7. Ja to mam wspaniałe pomysły.
Po napisaniu komentarza zorientowałam się że jest tydzień Stucjy. Brawo ja
 Niestety nie znam zbyt wielu aktorów z małego ekranu i nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Wierzę jednak, że znaleźliby kogoś, kto pociągnąłby tę postać. A może byłoby nawet lepiej, jak w przypadku Robina?

+ Jeśli chodzi o odpowiedzi, to żadna pomyłka. Odpowiedzi pojawią się w następny poniedziałek :)
S B, Co u was słychać?
B: Steven ubzdurał sobie, że powinniśmy przygarnąć dzieciaka

S: Nie przygarnąć, a przejąć opiekę. Choć chwilowo, ponieważ...

B: Czyli przygarnąć. Albo adoptować, zwał jak zwał; Ale na pewno nie chwilowo, za dobrze cię znam, by wierzyć w takie brednie.

S: Cóż, możliwe, że coś w tym jest. 

2 komentarze:

  1. Wetnę się xd
    Może spróbujcie rodzinki z psem bądź kotem i jak przeżyją miesiąc to zastanówcie się nad papuga?

    OdpowiedzUsuń
  2. To dlaczego nie chcą tego zrobić. Powrót kapelusznika byłby na pewno lepszy od tego co robią teraz. Bo jak sezon 5b mi się bardzo podobał ze względu na Hadesa to teraz wracają do starego schematu czyli świat kręci się wokół Emmy i Rumpla

    SB, Osobiście uważam że to kiepski pomysł. Z tego co pamiętam mieliście kota, co u niej?

    OdpowiedzUsuń