4 kwietnia 2015

Blue Greyme

N: borze borze tyle cudownych gifów! I weź tu oszczędzaj pamięć, nie?;-;
Jakiś fajny film z Sebastianem polecisz?
James: zaobserwowałam że oczy też masz śliczne...
 N: Jestem fanką Bucky'ego, pana Stana już dużo mniej i niewiele pozycji z nim widziałam, ale mogę polecić serial Kings [2009]- jeśli nie będziesz mogła znaleźć napisów to mogę podesłać. Astrid wspominała, że Political Animals [2011] też są całkiem dobre- możesz znaleźć je z polskim napisami na filmmex.pl . 
 Chyba, że chcesz sobie tylko popatrzeć jak Sebastian ładnie wygląda, wtedy polecam Zjawy :P

Bucky:
Ym, dzięki? Chyba.

6 komentarzy:

  1. A się aż wtrącę :)
    Jeśli do popatrzenia to jeszcze "Picnic" z bodajże 2013 roku. Nie jest to film, a sztuka na Broadway'u, fragmenty są gdzieś na youtube, i... oj tak, jest na co popatrzeć :D
    "Highway" - monolog, również na youtube. Dostępny w całości. Dość ciekawy projekt.
    "Architekt", "Political Animals", trochę "Kings", jeśli nie będzie ci przeszkadzać, Blue Greyme, Sebastian w roli homoseksualisty :)

    Ja to mam szczęście. Jak tylko wlazę już na bloggera, to pojawiają się tutaj jakieś nowości :D



    OdpowiedzUsuń
  2. No to mnie macie. Do popatrzenia- a jak :D Sebastiana nie znam z innych ról a pozycji na filmwebie nie ma za wiele takze chciałam wyłowic te najlepsze :)
    Astrid- dziekuje za to wtrącenie, z pewnością do czegoś zajrze ;) a sebstian kim by nie był i tak bym go schrupała.
    Dziekuje :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz "popatrzeć" to musisz poczekać na The Bronze. Tam będziesz mieć pana Stana w pełnej krasie :P

      Usuń
    2. No to jak do patrzenia to jeszcze dwuczęściowy "Labirynt" - miniserial, dla mnie trochę nudny, ale Stan w basenie: MNIAM.
      I "Picnic" koniecznie!
      I N dobrze prawi, "The Bronze" to będzie wisienka na torcie :D


      Usuń
    3. Ojoj no pewnie że poczekam. Stana nigdy za wiele *w*
      i obejrze. O święta, dzieki wam ze jesteście!

      Usuń
    4. Ojoj no pewnie że poczekam. Stana nigdy za wiele *w*
      i obejrze. O święta, dzieki wam ze jesteście!

      Usuń