4 kwietnia 2015

Ana Morgan

#1 Wszyscy: Czy możecie mi polecić jakieś naprawdę dobre filmy o ciekawej fabule? + Czy uważacie, że osoba, która nadaje imię samochodowi jest normalna?

#2 Sam chciałeś, ale skoro nie masz o czym opowiadać to chętnie poczytam bardzo ciekawą historię o twojej zabójczej protezie. Jeśli się powiedziało A Buchanan to trzeba powiedzieć B ;) I spokojnie mam nadzieję, że do jutra uda mi się znaleźć nowy pseudonim dla ciebie :D
N: 
 Osobiście ostatnio oglądałam i polecić mogę The Judge (2014) z RDJ  i R.Duvallem oraz Labirynt (2013) z H.Jackmanem i J.Gyllenhaalem. Oba filmy nie są jakieś wybitne, ale na pewno powiedzieć można, że są ponadprzeciętne i dobrze zagrane. Oglądałaś/ czytałaś Fight Club?
Ja swój samochód nazywam Wypierdkiem, więc na pewno są normalniejsze ode mnie :P

Sam:
 Zależy jakich gatunków poszukujesz. Lot nad kukułczym gniazdem, Ojciec chrzestny, Forest Gump...
 Moje pierwsze auto nazywało się Sandy, więc wszyscy jesteśmy tak samo normalni.
Bucky:
 Nie oglądam filmów, telewizja jest nudna.
 Buchananem nazywała mnie moja matka, gdy była na mnie wściekła. Właściwie to Jamesem Buchananem Barnesem, synem wdanym w "tego człowieka" i skaraniem boskim. Przypomniałem to sobie ostatnio i doszedłem do wniosku, że miała do tego wiele powodów. I anielską cierpliwość.
 I nie, nie powiem tego. Zawsze możemy zagrać w grę. Zgaduj.

1 komentarz:

  1. N oglądałam "Sędziego" i to dobry film :), nawet rola RDJ jest odmienna od jego pozostałych :) Ja na swojego mówię Leopold i nikt nie wie o co chodzi :D
    Sam wszystko oprócz przygłupich komedii romantycznych, które mają jedną i tą samą fabułę, a wymieniają się jedynie aktorami. Z twoich propozycji oglądałam jedynie "Ojca chrzestnego" i to było lata temu, więc chętnie przejrzę twoje propozycje. I chyba masz rację, co jest z tymi pierwszymi samochodami, że nadaje się im imiona :)
    Buchanan: Chętnie posłucham o tych twoich młodzieńczych występkach, przekonamy się czy jesteś lepszy ode mnie :P Przynajmniej jakiś obszar moich poszukiwań. Trudno jest wybrać coś nie mając o niczym pojęcia. Nie jestem jasnowidzem :P I owszem telewizja jest nudna, ale kiedyś wspomniałeś, że oglądałeś jakieś filmy, nic cię w nich nie zainteresowało?

    OdpowiedzUsuń