28 maja 2015

Ana Morgan

A nie zwróciłeś? Nie chciałeś dać się zabić, a zobacz jak wyszło? Znam lepsze sposoby na to, by nie dać się zabić. Prawda cię w oczy kole?
Zważywszy na to, że od paru dni w miarę normalnie się z tobą rozmawiało i mnie nie zdenerwowałeś to był jakiś krok do przodu.
Teraz każdy potrafiłby wymienić i z kilkanaście lepszych pomysłów, ale pogadamy, gdy będziesz mieć świadomość, że jeśli czegoś nie zrobisz to w przeciągu kilku sekund wszystko się spieprzy i umrzesz nie tylko ty. Wtedy nie ma czasu na rozważanie za i przeciw, nie ma czasu na analizowanie kilku wariantów. Jest tylko czas na działanie, a cena za zdobycie choć ułamka chwili może być naprawdę wysoka.

1 komentarz:

  1. Przecież właśnie to pisałam, młody człowiek pod presją robi wiele lekkomyślnych i nie przemyślanych rzeczy, nie zdając sobie sprawy z konsekwencji. Chciałeś dobrze, bałeś się o swoje życie, robiłeś wszystko by je uratować, to ludzka reakcja. Dum Dum chciał cię powstrzymać, by był starszy i bardziej doświadczony, on mógł przewidzieć konsekwencje.
    Może nic mojemu życiu nie zagrażało, ale popełniłam wiele głupstw i teraz pluję sobie w brodę za to, że czasami nie ugryzłam się w język. Teraz żałuję, a wtedy sądziłam, że to najlepsze wyjście.

    OdpowiedzUsuń