16 maja 2015

Ana Morgan

Te komentarze: klik
Bucky nigdy nie chciał zastąpić Capa. Bucky chciał tylko by tarcza jego najlepszego przyjaciela nie wpadała w niepowołane ręce i by Steve był z niego dumny. Tylko tyle. Aż tyle.
To był pomysł tylko i wyłącznie Steve'a. To on uważał Bucky'ego za jedynego godnego następce tego tytułu i nawet, gdy wrócił już do żywych to chciał, by to Barnes nosił tarczę. To Bucky tego nie chciał.
Tutaj masz fragment ostatniej woli Steve'a Rogersa, którą skierował to Tony'ego:

To jest Angie- kilk. Więcej ci nie potrzeba, jeśli nie chcesz spojlerów :P
Ja tam osobiście wolę Dottie ^^

Mnie niesamowicie irytuje wybielanie Lokiego na siłę- że to nie jego wina, że to wszystko wina Odyna i Thora, że on nie chciał robić nic złego, że on nie chciał zniszczyć Ziemi, że w głębi to tak naprawdę miły szczeniaczek i prawdziwa miłość na pewno go zmieni! To zniechęciło mnie do niego jeszcze bardziej.

O AoU wypowiadać się nie będę, bo moje zdanie chyba już znasz :)

2 komentarze:

  1. Pomimo wszystko nie wyobrażam sobie Buck'a latającego z tarczą w kolorowym kostiumie. Najwyraźniej nie mam aż tak rozbudowanej wyobraźni :/
    Ostatnia wola jeszcze bardziej pokazała mi, że Steve traktował Buck'a jak dziecko, a to dorosły facet był, co z tego, że praktycznie nic nie pamiętał. Czy w komiksach też tak było, że to Zimowy Żołnierz zabił Howarda? Jeśli tak to Tony nie chciał zemsty, a przynajmniej nie czuł urazy, czy coś?

    Sympatyczna kobitka, ale wszystko zależy od charakteru. Na moje szczęście "Agent Carter" będzie miała swoją premierę na Foxie we wtorek, więc wtedy pogadamy :D

    Ja nie wierzę w to, że Loki mógłby się tak po prostu zmienić. On jest po prostu zły, nie liczy się z życiem, czy uczuciami innych. Chce po prostu wszystko zagarnąć dla siebie. Nawet ta jego "prawdziwa miłość" mogłaby ucierpieć na jego zachłanności. Jeśli z Ragnaroku czy Infinity War zrobią nagłą przemianę Lokiego, bo spotka jakąś babkę, albo jeszcze gorzej Thor znów wygłosi mu kazanie i Loki nagle zrozumie swoje błędy i stanie się "tym dobrym" to dla mnie będzie strasznie naciągane. Zepsują tym tylko postać i nic dobrego z tego nie wyniknie.

    Znam, znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałabyś linka do strony, gdzie oglądasz "Agentów", bo niestety strona na której do tej pory oglądałam seriale nie chce teraz odtwarzać -_-

      Usuń