15 sierpnia 2015

Alexa Mariani

Zastanawia mnie co sądzi Steve i James na temat tych wszystkich fanfikow gdzie jest ich bromance?
(Osobiscie to nie jestem fanka takich bromancow i sorry jezeli ponowiłam pytanie).
Buziak
N: Może mnie ktoś palnąć i to tak porządnie? Dwa razy wpisałam dobrą datę, a w informacji zupełnie pomyliłam dni o.O Tydzień Steve trwał od 8 do 14, a jutro rozpocznie się tydzień innej postaci. Oczywiście uznam pytanie, ba! mogę przedłużyć tydzień o dzisiejszy dzień (jeśli chcesz), bo nieporozumienie wynikło tylko z mojej winy. 
I na czyj tydzień teraz kolej? N znów ma problem z decyzją.

Steve:
Jeśli można, wolałbym zacząć od wyjaśnienia tego, czym są"fanficki", bo nie do końca się w tym orientuję. Ale przechodząc do sedna, ja i Bucky byliśmy przyjaciółmi, najlepszymi można by powiedzieć, bo był i będzie naprawdę ważną częścią mojego życia, więc cieszę się, że ludzie o tym pamiętają..
Bucky:
"Bromance" czy "romance"? Wiesz, jest jednak spora różnica. To pierwsze mógłbym przełknąć. O tym drugim lepiej mi nie przypominaj.

2 komentarze: