19 czerwca 2016

O.

Och no tak, bo ciężko jest sobie wyguglować informacje o sztuce, czy o tym jak się zachowuje w teatrze. No cóż, niestety pewnie fandom ich nie wykluczył, no bo jak?
Każdy ma prawo nosić to co lubi i strojem wyrażać siebie xD 
/Może myślały, że to działa tak, jak w kinie, i aktorzy nie usłyszą ich komentarzy? A tu pacz pani, okazało się, że jednak to słyszą! Ponoć przez takie zachowania na kilku spektaklach nie pojawiła się scena pocałunku. 
/Patrząc na scenę kłótni Odyna z Gromowładnym, sprzed jego wygnania na Ziemię z pierwszego "Thora"... Cóż, na miejscu Lokiego cieszyłabym się, że jestem adoptowana :P
S,B: A to drużyna dalej tak dobra jest, czy to już nie to samo co kiedyś? Ale tak, moglibyście się zgłosić, może byście otrzymali w prezencie piłeczkę, kij bądź kijem. Pewnie teraz kijem, ale może kiedyś sytuacja się uspokoi. Steve, popsułeś nastrój.. Musisz to jakoś Bucky'emu wynagrodzić.. A na wierzę nie chcesz go zabrać bo boisz się, że ciebie zrzuci?
S: Jeśli mam być szczery, to już zwyczajnie nie to samo.

B: No i my też to już nie to samo. Za dzieciaka cieszyło to nieco bardziej. Albo to tylko ja.

S: Nie tylko... Ale nie rozwódźmy się teraz nad tym. Lepiej powspominajmy Francję i to, jak na mnie...

B: Steven, ostrzegam cię. 

S: ... wtedy działałeś. 

B: Wybrnąłeś. Znowu.

S: Przecież niczego nie zrobiłem. Powiedziałem tylko, że nie zabiorę cię na wieżę Eiffla.

B: Dupek. 

S: Przecież masz lęk wysokości!

1 komentarz:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=aI2OJiEE948 Podoba mi się spojrzenie pana Toma, którym uraczył po całusku xD
    Ja bym się nie zdziwiła,że w tych czasach jest pokolenie, które nie wie co to teatr, opera, jak się je "je" etc. Wiesz na telefonach jesteś non stop, tam przewijasz jak coś ci się nie podoba a tak trzeba sceny wyciąć xD
    A przecież Lokiemu z tym "źle" ;p


    S,B: Serio Bucky masz lęk wysokości? Czy to przykrywka dla jakiejś traumy? Zawsze możesz go Steve zabrać na randkę do Luwru. A jak wtedy Bucky na ciebie działał?

    OdpowiedzUsuń