19 czerwca 2016

O.

Haha chcesz sobie ten teksty "wypożyczyć" do Stucky?:D
Jako osoba uwielbiająca znać zakończenia ja przewijam film, poznaję koniec i oglądam całość...Więc do kina z tej przyczyny nie chodzę zbyt często, by ani siebie nie zabić ani innych jakimiś moim niezadowoleniem, tj nie całej sali kinowej ale osoby z którą się wybrałam.. Pająka to byś wgl wywaliła z każdego filmu, nawet z tego o nim xD
Haha biedak.. xD
/Wiesz, jakoś nie bardzo pasuje mi ten tekst do któregoś z nich. Także nie bardzo :P
 A Pająk w filmach o Pająku mi nie przeszkadza, bo zwyczajnie ich nie oglądam. Po co, skoro zwyczajnie go nie lubię? Przeszkadza mi tylko to, że przez jego szósty film, który rozpocznie jego trzecią trylogię poprzesuwano daty innych filmów, a "Inhumans" dziwnym trafem wyleciało z rozpiski.
S,B: Ach, więc trauma była, ale skoczyłeś za Steve'm... Steve jakie traumy ty masz i dlaczego nie dałeś znaku choćby drobnego Bucky'emu, że coś czujesz?
Bucky:
/A co ma do tego trauma? Boję się wysokości, ale wtedy nawet nie wiedziałem, że to, co czuję, jest właśnie lękiem przed upadkiem, bo skąd? A poza tym, wtedy to nie było ważne.
Steve:
/Nie dałem mu żadnego znaku, bo byliśmy w okupowanej przez nazistów Europie. To... cóż, nie działało jakoś zachęcająco. Poza tym, wtedy podchodzono do tego zupełnie inaczej niż teraz, więc skąd mogłem wiedzieć, że ja coś sobie ubzdurałem, a Bucky nie przyłoży mi z pięści w szczękę i nie zakaże się do siebie zbliżać?
/A co do traum... Mam kilka lęków, ale nie nazwałbym ich traumami. Kiedyś zdarzało się, że bałem się zasnąć, ponieważ przerażała mnie myśl, że znowu obudzę się w następnym stuleciu. Ale teraz już tak nie mam. Choć czasem zdarza się, że budzę się w nocy i z lękiem, że Bucky'ego nie będzie obok.

1 komentarz:

  1. A czemu właśnie nie lubisz historii o nim?
    S,B: I sprawdzasz wtedy, czy Bucky jest obok?

    OdpowiedzUsuń