19 czerwca 2016

O.

No czyja by to była wina? Tuska xD Nie no, wszystko byłoby na Bucky'ego i Capa. Ale niestety, taki jest urok filmów, że nie zawsze jakieś wątki są racjonalne czy logiczne. Może Tony myślał, że skoro ma dziecko po swojej stronie to nikt go nie skrzywdzi a poddadzą się?
O Pająku widziałam, Romanową- popieram, nie obejrzę xD
/Żeby to chociaż było jakieś urocze dzieciątko, na widok którego nawet włączony tryb WS nie powstrzymałby Bucky'ego przed przystanięciem i zrobieniem przeciągłego "Awww" na jego widok, ale nie, Stark zabrał pryszczatego podrostka, który ma jeszcze mleko pod nosem, więc z jakiej racji miałby się poddawać? Żeby zabrał Spider-Gwen to już inna sprawa, ładna dziewczyna mogłaby go przekonać, a tak? I niech czasem nikt nie bierze tego na poważnie.
/Masz u mnie plusa jak stąd do Budapesztu, w którym zupełnie nie obchodzi mnie, co się wydarzyło!

+ Muszę się poprawić - ostatnio powiedziałam, że Marvel nie zareagował na strzelaninę w Orlando, i się pomyliłam. Zareagował - klik. Mój błąd, przepraszam!
S,B: I w tym pochrzanieniu piękne jest to, że siedzicie w tym razem. Haha Steve, obawiasz się spania na kanapie? To teraz taka fanowska prośba - złapcie się za dłonie.
B: Miło by jednak było, gdyby choć jeden z nas był choć trochę normalny.

S: Hej! Ja jestem "choć trochę normalny".

B: Nie, nie jesteś. I nie dyskutuj ze mną, bo wiesz, że i tak moje będzie na górze. Moje zawsze jest na górze, Steven.

S: Dobrze, jestem równie nienormalny co ty. Teraz dobrze?

B: Jeszcze słowo, a wykopię cię nawet z kanapy. I wiesz, że to zrobię. A przed zatrzaśnięciem drzwi zasadzę ci jeszcze kopa w...

S: Mieliśmy trzymać się za rękę i być dla siebie mili. Groźby się w to nie wpisują, kocie. 

B: A wsadź sobie tę rękę...

S: Kocham go właśnie za ten wrodzony urok i delikatność. 

2 komentarze:

  1. I to jeszcze ich fana.. Przecież Parker "zachwycał" się metalową ręką.. A może Tony chciał wiesz, że skoro młoda osoba mu wierzy, znakiem, że pokolenie to pójdzie za nim i dobrze robi.
    Piąteczka N!

    O! Może to homo drużyna leci ratować Orlando? Tylko gdzie jest Bucky? Aaa wiem! Grzeje kanapę Steve'owi.


    S,B: Przez to "Moje zawsze jest na wierzchu" i "wsadź sobie tę rękę" moje myśli już się rozpędziły, a chciałam zwykły uroczy gest, a nie nabuzowanie erotyczne.. Może ja sobie pójdę byście mogli sobie ulżyć?

    OdpowiedzUsuń