19 czerwca 2016

O.

A czemu właśnie nie lubisz historii o nim?
/Zwyczajnie zawsze mnie irytował. Wszystkim - zachowaniem, charakterem, sucharami, podejściem do wroga, a nawet samym wiekiem. Naprawdę rzadko który nastoletni heros mnie do siebie przekonał. Pajęczak zdecydowanie do tej grupy się nie zalicza. Jest raczej w grupie postaci, których nie trawię.

+ Nie wiem jak się to stało, ale w poprzedniej odpowiedzi coś popaprałam przy przeklejaniu tekstu i stąd ta pustka i "/". Brawo ja :P
S,B: I sprawdzasz wtedy, czy Bucky jest obok?
/Tak. Muszę usiąść, dotknąć go, upewnić się, że naprawdę jest obok, bo inaczej nie pozbędę się tego dziwnego ucisku w klatce piersiowej i lęku, że to tylko senny majak, a ja wcale go nie znalazłem. Choć on i tak powie, że znowu dramatyzuję.

1 komentarz:

  1. Niby to trochę boli w oko: "ma 16 lat i ratuje świat przed zniszczeniem", takie przecież to wciąż dziecko i już zabija, obrywa, zrywa się z lekcji, ma podwójne życie i przy tym wciąż jest szczęśliwym nastolatkiem. Ale no cóż, nastolatkowie potrzebują mieć jakieś wzorce. Ale filmowy był na studiach więc raczej starszy był, więc aż tak źle to chyba nie ma? No i przecież słynna scena pocałunku nie jest słynna bez powodu, sama przyznam, że była urzekająca, deszcz, do góry nogami, czego chcieć więcej? Lepsza niż całujący się Cap w CW xD

    S,B: Bucky, uważasz że to urocze, czy jest to przesadą? Ej a lubicie się trzymać za ręce?

    /pytanie zadałam bo jakoś ja lubię o tym czytać/oglądać, uważam że niezależnie od wieku, wyznania, orientacji, pochodzenia to miły gest a ten obrazek mi się podoba też: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/5c/96/2a/5c962abce83b02c73aa7763f440dfb2a.jpg

    OdpowiedzUsuń