20 czerwca 2016

O.

I to jeszcze ich fana.. Przecież Parker "zachwycał" się metalową ręką.. A może Tony chciał wiesz, że skoro młoda osoba mu wierzy, znakiem, że pokolenie to pójdzie za nim i dobrze robi.
Piąteczka N!  
O! Może to homo drużyna leci ratować Orlando? Tylko gdzie jest Bucky? Aaa wiem! Grzeje kanapę Steve'owi. 
/Proszę cię, toć każdy zachwyca się metalową ręką. Spójrz tylko na zachwyt Tony'ego - klik! Jest tak piękna, że aż nie mógł na nią patrzeć!
/Co do młodego pokolenia - wciąż śmieszy mnie to, że Marvel próbuje nam wmówić, że Pietro i Wanda to "dzieciaki" :P

/Moim zdaniem jeśli już Marvel chciał zamieścić taką okładkę, mógł chociaż umieść na niej bohaterów, którzy reprezentowaliby mniejszości. Young Avengers byliby o wiele bardziej na miejscu.
/A kanapę niech Steve sam sobie grzeje. 
S,B: Przez to "Moje zawsze jest na wierzchu" i "wsadź sobie tę rękę" moje myśli już się rozpędziły, a chciałam zwykły uroczy gest, a nie nabuzowanie erotyczne.. Może ja sobie pójdę byście mogli sobie ulżyć?
B: Nabuzowanie erotyczne? Kiedy Steven jest nabuzowany, nie cacka się, nie podlizuje, tylko przychodzi i bierze co chce. Wiesz, zdzieranie ubrań, rzucanie na łóżko i te sprawy...

S: Buck, nie robię żadnej z tych rzeczy. Kto jak kto, ale ty akurat powinieneś wiedzieć to doskonale.

B: Nie, ale mógłbyś zacząć.

1 komentarz:

  1. Bo Tony skrycie marzy o takiej ręce.. A nie może jej mieć.
    Kto oglądał tylko X-menów, w sensie kreskówkę, to w to uwierzy. Przecież oni tam wszyscy do liceum chodzili xD

    Może chcieli wysłać najlepszych z najlepszych a Wdowę na pożarcie? xD
    Co to za foszek na Steve'a?

    S,B: Nawet w tej chwili mógłbyś, nie mam nic przeciwko.

    OdpowiedzUsuń