9 lipca 2016

O.

No tak, bo przecież jeżeli nie chcesz/nie podoba Ci się to nie czytaj, nie komentuj.. Jeszcze gorzej jest, gdy osoba popełniająca błędy, które można poprawić ma rzeszę "fanów", którzy przez kabelki wydrapią oczy każdemu, kto napisze temu autorowi, że "rzecz" pisze się przez "rz" a nie "ż" (oczywiście jest to luźny przykład), a autor zamiast jakby uspokoić swoich "poddanych" to ma to gdzieś xD 
/O to, właśnie to! Najgorsze jest to, że twory pokroju nazi-opka mają "fanów", którzy ich zażarcie bronią. Rozumiem jeśli chodzi o literówki, ale jeśli chodzi o wykorzystywanie Auschwitz - Auschwitz! - jako barwnego tła tylko i wyłącznie do tego, by dodać dramaturgii bzykającym się Kaulitzom, to tego już nie rozumiem i rozumieć nie chcę. Żeby bardziej to odczuć, wyobraź sobie Stucky ff z taką scenerią. Boli? Oj, boli i to jak.
S: O Boże, Kapitan Ameryka mnie nie lubi..
 To nie tak. Po prostu zdaję sobie sprawę z tego, że obwiniasz mnie za... niektóre sprawy. Zapewne nie ty jedna, ale mówisz o tym głośno. I to nieco mi... przeszkadza, przykro mi.
B: Ale wystarczyłeś jako przykład potwierdzający tezę, "wypełniłeś" ankietę, o.
 Ankieta z jednym ankietowanym? Nie, żeby coś, ale to chyba nie tak działa.

1 komentarz:

  1. Zabiłaś mnie... Ale jak widziałam bloga już na szczęście nie ma.. O I wojnie można polecić książkę "Spóźnione wyznania", a o II "Mężczyźni z różowym trójkątem", jeżeli kogoś ciekawią historie homoseksualistów w czasach wojny - z tym że pierwsza powieść jest fikcją, a druga ma fakty.
    Niby Stucky mieliby możliwość stacjonowania w PL w tych czasach to jako ich miłośniczka wrzeszczałabym, że nigdy więcej!

    S: Ale uważam, że dobrze dbasz teraz o Bucky'ego..?
    B: Dla zdesperowanych tak

    OdpowiedzUsuń