9 lipca 2016

O.

Zabiłaś mnie... Ale jak widziałam bloga już na szczęście nie ma.. O I wojnie można polecić książkę "Spóźnione wyznania", a o II "Mężczyźni z różowym trójkątem", jeżeli kogoś ciekawią historie homoseksualistów w czasach wojny - z tym że pierwsza powieść jest fikcją, a druga ma fakty.
Niby Stucky mieliby możliwość stacjonowania w PL w tych czasach to jako ich miłośniczka wrzeszczałabym, że nigdy więcej! 
/Dzięki forum dowiedziałam się, że blog jednak jest dostępny. Ale autorki zmieniły jednak czas akcji na 2043, a Auschwitz na więzienie. Ale reszty nie tknęły, więc jeśli jesteś masochistką, możesz to poczytać. Ale Bill aka Dawid chodzący w czasach okupacji z długimi włosami i makijażem był... A najgorsze jest to, że autorki nie były gimnazjalistkami, a studentkami. A na książki zerknę, szczególnie na tę drugą.
/Chciałam sprawdzić czy taki tFór już nie istnieje, ale boję się sprawdzić, bo jeszcze okaże się, że tak.
S: Ale uważam, że dobrze dbasz teraz o Bucky'ego..?
 Cóż, nie wiem jak uważasz, ponieważ mogę się tylko domyślać, ale osobiście sądzę, że dajemy radę.
 B: Dla zdesperowanych tak
 Jeśli oczekujesz, że teraz rzucę się, by cię powstrzymywać, błagać byś nie "umierała", to przykro mi, ale zły adres. Ja co najwyżej mogę podrzucić kilka sposobów.
 

1 komentarz:

  1. Polecam też "Zmyślone życie Siergieja Nobokova" - druga wojna nie jest tam głównym wątkiem, ale w niej kończy się historia Siergieja.. Mam tę książkę i serio polecam - autor robił risercz jak i czytał listy etc, więc trochę się napracował by aż tak bardzo to zmyślone nie było.
    Nie szukaj. Nie pozwalam.


    S: Podejrzewam, że to dzięki tobie się otwiera.
    B: Jeszcze nie czas na umieranie, kto będzie cie dręczył? Ale sposoby możesz przedstawić.

    OdpowiedzUsuń