9 lipca 2016

O.

Hahaha nie zrobiłaś testu jemu, tylko sobie! Mówiłam, że masz duże ego xDDDD
Przyznaj się, że jej zazdrościsz bo też tak byś chciała xD 
/Ja niestety nie kwalifikuję się na Maryśkę, bo nie mam super-hiper-extra-mocy, mhrocznej przeszłości i przerażającej ksywki. No i żeby być Mary Sue w tym wieku powinnam mieć już kilka doktoratów. Pamiętam taką jedną, która w wieku 22 lub 23 lat miała już dawno skończone studia, doktorat, wyrobioną specjalizację z genetyki i była szefową w firmie pana Batmana. No i oczywiście wyglądała jak modelka, przez co Natasha jej zazdrościła i ją nienawidziła. Ach, no i zapomniałam - była też najlepszą adeptką Red Roomu. Nie wiem skąd miała czas na to wszystko, ale tego doktoratu w wieku dwudziestu lat to jednak zazdroszczę :P
B: Nie, ale potwierdziłeś moją tezę, że mogę umierać 
 Każdy przecież może umierać, nie? Ktoś ci zabronił?

1 komentarz:

  1. Ale kwalifikujesz się na autorkę Maryśki ;p
    Haha bo ona pewnie już w przedszkolu poszła do liceum, taka mądra była, że mogła paręnaście klas przeskoczyć xD Poza tym już jej tak nie zazdrość bo jeszcze zzieleniejesz :( ale jak mnie cieszy to, że sięgam w netach tylko po Stucky ;D

    S: Steeeeveeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    B: No ale że każdy się ucieszy po tym

    OdpowiedzUsuń