27 lipca 2016

o.

No ale wtedy w sumie Thor mógłby się zgłosić po jednorożca, może mu do ogrodów pasować xD
I kto by zapłacić mandat? Oczywiście Steve xD
/Thor wyglądałby przemajestatycznie, patatajając na jednorożcu po Tęczowym Moście <3 Pelerynka pięknie by mu powiewała, a młot ładnie błyszczał.
/A myślisz, że po co Bucky go trzyma, jak nie po to, by płacił jego mandaty i świecił za niego oczami? 
B: Dziwisz się, że lubi być drapanym po brzuszku? Toć to bardzo blisko...
S,B: Mówią, że psy i koty to zwierzęta stadne i ponoć lepiej je dwójkami adoptować. Także dobry uczynek byście zrobili.
S: A to faceci nie lubią jak to ich drugie połówki noszą ich ubrania? Wydawało mi się, że to jest plusem..No i pachnąłby tobą a nie kimś innym. Babcią się nie przejmujcie, sprawicie jej wnuka to się ucieszy.
B: Akurat to nie drapanie tam lubi, ale...

S: Bucky.

B: Oj, no dobra, dobra. A ponoć to ja zrzędzę. Ale już, jestem grzeczny i wracam do rozmawiania o kotkach i pieskach. Szczęśliwy?

S: Tak, żebyś wiedział, że jestem.
I może byłbym zadowolony także z tego, że Bucky nosi moje ubrania, gdyby nie to, że zawsze, ale to zawsze je czymś ubrudzi. Często jest to też coś niespieralnego. Więc ja ciągle kupuje nowe ubrania, a jego często mają jeszcze metki. 

B: Jesteś po prostu zazdrosny, że na mnie leżą lepiej. 

S: Ale mnie przynajmniej lubi starsza pani z naprzeciwka.

1 komentarz:

  1. Haha i Loki bałby się zaatakować xD Każdy by się bał - wzięliby go za jakiegoś psychopatę xD
    I dla "drapania" xD
    Jak idzie pisanie #47?

    S,B: Jak to czymś niespieralnym? Co wy w domu macie? Steve to przestań sobie kupować i zacznij nosić jego? Lubienie przez staruszki nie wiem czy takie dobre jest. One są wścibskie, zaraz ci zacznie żonki szukać, by cię nawrócić.

    OdpowiedzUsuń