27 lipca 2016

o.

Haha i Loki bałby się zaatakować xD Każdy by się bał - wzięliby go za jakiegoś psychopatę xD
I dla "drapania" xD
Jak idzie pisanie #47?
/Patrząc na pewien... ykhm, epizod Lokiego z koniem, nic dziwnego, że bałby się zaatakować. Gdyby przpatatajał do domu z małym jednorożcem o zielonych oczętach, papcio Odyn by już chyba tego nie zdzierżył.
/Drapanie drapaniem. Grunt, że rozpieszcza i spłaca mandaty, I od czasu do czasu nieco poprzygniata do materaca.
/Liczysz na jeszcze jeden tydzień ze Stucky :P? Jeśli tak, niestety cię rozczaruję i wyrobię się w terminie.
S,B: Jak to czymś niespieralnym? Co wy w domu macie? Steve to przestań sobie kupować i zacznij nosić jego? Lubienie przez staruszki nie wiem czy takie dobre jest. One są wścibskie, zaraz ci zacznie żonki szukać, by cię nawrócić.
S: Też chciałbym wiedzieć czym są te plamy, ale nigdy się nie dowiedziałem. Wiem tylko, że gdy raz "pożyczył" sobie moją białą bluzę, wrócił do domu wręcz wytaplany w smarze. Czasem mam wrażenie, że robi to specjalnie,

B: Nie prawda, dupku. 

S: Nie? To chociaż raz oddaj mi jakąś część garderoby w nienaruszonym stanie. 
I z wielką chęcią nosiłbym jego ubrania, ale jestem od niego wyższy o prawie cztery cale, więc raczej się to nie uda. W drugą stronę jest już prościej. A co do staruszki to cóż, już próbowała umawiać mnie ze swoją wnuczką.

B: Bo jesteś Kapitanem Ameryką. To daje ci fory.

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że to nie był epizod jaki miała zaserwowany caryca Katarzyna... xD
    Bądź się daje przygnieść xD
    Haha co za dużo to nie zdrowo, tylko ostatnio mówiłaś, że ciężko to wypytuję jak stoisz z notkami, czy już sobie robisz zapasik czy na żywo wszystko xD

    S,B: Steve, masz Bucky'ego, żadne wnuczki ci nie są potrzebne.. A Bucky może uznał, że smar nadaje się na idealne pokrycie nudnej białej bluzy? Bucky może zostaniesz projektantem?

    OdpowiedzUsuń