20 września 2016

o.

Jemu to lepiej banany od razu obrane dawać ;o O spustoszenie spowodowane skórką byłoby mniej xD
Już ile czasu nie wypominałam?! Długo!
Musimy chyba jakąś poważną rozmowę przeprowadzić, ja grzeczne dziecko jestem proszę mi nie dodawać xD 
CO? Dlaczego wróci do Nataszy? :(
/Już boję się na samą myśl o tym, co zrobi z migdałami... I taj bajdełejem - czy tytuł "Banan i kakao" kojarzy się jakoś dwuznacznie, czy coś? Bo ta miniaturka, choć najkrótsza i chyba najmniej treściwa, ma sześćset wyświetleń, czyli o sto pięćdziesiąt więcej od tej !8+. która jest drugą najczęściej wyświetlaną, i ciekawi mnie dlaczego :P
/Steve ma doskonałą pamięć i nie zapomina niczego (poważnie, on pamięta wszystko), więc to żadna różnica.
/Przepraszam, ale sama mówiłaś, że jestem od ciebie młodsza, więc grzecznym, zdemorlizowanym przez ciebie dzieckiem jestem ja, o! Choć mam lepszy pomysł - pójdźmy na kompromis, zrzucając winę na Bucky'ego, co ty na to?

/Nie wiem, ale cierpię z tego powodu. Zub (scenarzysta T-Boltsów) powiedział, że Bucky nie będzie wplątany w historię Romanowej, póki będą pomysły na jego własną. Czyli już ich nie ma, a Bucky znów zostanie bezpłciową marionetką. Yey. No ale wiesz, no homo.
H: Każdy jest, za to ciebie historia dobrze zapamięta.
 Chodzi o Projekt Manhattan, tak? Miałem w tym spory udział i zdecydowanie przejdzie to do historii, ale nie jestem z tego jakoś szczególnie dumny.
S: Udało wam się kogoś uratować?
 Dzięki wsparciu oddziałów pomocniczych oddelegowanych do tego przez pułkownika Phillpsa, udało nam się skutecznie odbić... to miejsce. Część więźniów jednak zmarła. Nie mogliśmy zrobić więcej.
 B: Nie mów, że dbasz o linię
 Ważę około stu pięćdziesięciu funtów, to odpowiednia waga do mojego wzrostu. Mam więc nadzieję, ma'am, że wyglądam dobrze.

1 komentarz:

  1. Będzie nimi strzelał? No, brzmi dwuznacznie i to bardzo, ale sama tę nazwę dałaś;p
    Mnie ciekawi dlaczego 18+ jest mniej wyświetlana, może w tamtej jest element zaskoczenia xD
    Oj, to już stracona jestem ;o jedynie Bucky mi został xd
    Wiesz, że to dla niego krzywdzące? Winny jest osobnik który Stucky wymyślił!

    Jak można nie mieć na niego pomysłu? Czyżby wszystkie komiksy to żadna jego historia?
    A co z akcją pocałunkową?

    H: Dlaczego nie jesteś? Howardzie to nie ujmuje twojemu czarowi.
    S: Ale ktoś został uratowany i to miejsce już nikogo nie zabije.. Tj w tym miejscu nikt nie zginie.
    B: Ależ oczywiście że dobrze Sierżant wygląda, ale proszę tak czy siak dbać o siebie.

    OdpowiedzUsuń