4 października 2016

o.

Dobrze, że nie "Kiwi bird"! xD Choć co ma łucznik do ptaka?;p
No tak, jest to dość wygodne, że można sceny nagrywać tak jak pasuje a nie po kolei choć wtedy łatwo o jakieś buble montażowe xD Ale przynajmniej jakieś heheheszki mogą z tego wyjść. xD No i Chris Hemsworth chyba lubi mega swoją postać xD
Może po prostu wziął sobie jego strój do łóżka i wąchając zasypia?;p
 Wgl jakiej muzyki słuchasz?
/Ym, to ma, że nazywa się Sokole Oko.
/Co do stroju i heheszek - klik. Okienko na sześciopak :P I przyznaję, ciekawiło mnie to, jak on ten strój zakłada. A to zdjęcie zmieniło moje życie.
/Wiesz, jakoś wątpię. Pewnie dlatego, że Steve w tym stroju "umarł". Bucky po prostu nie chciał, by Stark zrobił dla niego taki sam. 

/Żadnej konkretnej. To, co akurat mi się spodoba, choć na mojej playliście dominuje Nickelback, Imagine Dragons, Fall Out Boy czy Linkin Park. Ale lubię też Sabaton, Korna, Disturbed czy Orgy. Choć mam też wśród ulubionych kilka piosenek od Halsey, Sii, Christiny Perri czy Demi Lovato. To taki miszmasz. I wielbię też soundtrack "Wikingów" <3
S: A nie chciałbyś bycia maskotką przerzucić na kogoś innego? Wiem, że to chamskie, ale no cóż.. Takie życie. Wy mielibyście spokój a ktoś może i upragnioną dobrą sławę? 
 Wierz mi, chciałbym, I na pewno jest wielu chcących zająć moje miejsce. Jednak nowy bohater to widocznie nie to samo, co taki, którego odmrożono po siedemdziesięciu latach, by "znów ocalił świat". Ta część historii najlepiej się sprzedaje. Naprawdę nie rozumiem jak Tony może lubić takie zainteresowanie. To zdecydowanie najgorsza część tej pracy. Walka z kosmitami jest lepsza, niż telewizja śniadaniowa i paparazzi. Zdecydowanie.

B: Nie mogę uwierzyć w to, że Steve nie zapuszcza parodniowego zarostu wiedząc, że ty to lubisz.. Haha ozdobiłeś już pierś czymś białym, co Łobuzie? 
/Kiedy Steve zapuszcza brodę, przez cały czas się drapie. Poważnie, cały czas, taki już typ. Aż żal na niego patrzeć, więc nie każę mu tego robić. Czasem sam przestaje się golić i jest okej.
/I jaki łobuzie? Ja jestem grzeczny. Zawsze, to on mnie zaczepia, jak paraduje wokół mnie bez koszulki. Albo bez spodni. A tyłek też ma zajebisty. Chociaż trochę za twardy. Rękę można sobie połamać, sprzedając mu klapsa.

1 komentarz:

  1. No ale to takie indiańskie xD w "Panu Samochodziku" też był Sokole Oko i nikt go od ptaków nie "wyzywał" xD
    Pewnie to zwykły kombinezon z zamkiem błyskawicznym na plecach xD
    Dobrze, że okienko na sześciopak a nie na tyłek xD a co do tyłka - były zajęcia w przedszkolu z biblioteki i dzieci nam śpiewały piosenkę o wiewiórce z pięknym wersem: "był orzeszek, teraz nie ma nic" xD
    Ale cokolwiek na pamiątkę było xD

    S: Trenuj Spidermana on ma tkliwą historię no i podkreśl różnicę wieku, tą z metryki to może część fanek się przerzuci na niego. A Tony ma albo kompleksy albo brak miłości albo to i to.
    B: Może to drapanie też jest częścią zaczepienia? A co z tym tyłkiem jeszcze lubisz robić? E tam, w ile zrasta ci się kość w godzinę?

    OdpowiedzUsuń