4 października 2016

o.

Bo oni w przeciwieństwie do Avengersów wiedzą jak się prac, by miasta nie były poszkodowane? ;p
Iron Man przekonał się jak bardzo go Steve nie lubi, no ale taki jego żywot xD
Zerknęłam, ale to już Rivioletta pociągnęła sobie rozmowę xD
Ramię Thora jest ogromne! Śmiałyśmy się, z Kapa, ale to Thor ma łapisko! No i strój Wintera awww <333 przecież to aż krzyczy shipem Stucky xD I faktycznie jest wzrostem tych kobitek, ale za to idealnie się mieści w ramionach Steve xD
/Albo wiedzą, że akurat ich to ukarzą za zniszczenie miasta :P?
/W "Marvel Future Fight" drużyna Cap/Bucky/IM nazywa się "Rocky Friendship". A Bucky/Cap to "Fellowship" :P
/Wiesz, Thor to jednak bóg i musi mieć ogromne łapsko, by dobrze rzucać swoim młoteczkiem. I muszę cię przeprosić, ponieważ się pomyliłam - mam w drużynie kilka kobiet (siostrę Thora - Angelę, córkę Steve'a - Sharon, She-Hulk i Bobbi Morse), które przerastają Bucky'ego o kilka centymetrów. Bucky jest więc równy wzrostem ze średnio wysokimi babkami, te wysokie przerastają go nawet o głowę. A co do stroju Winniego - to akurat jego komiksowy strój z czasów, kiedy był Capem. Nie chciał nosić takiego samego, jak Steve, bo nie czuł się godny (i inne takie smęcenia). 
S: Tj, zasugerowałeś ogólnie, że pasuje tobie iż wszyscy podejrzewają i zakładają u ciebie heteroseksualizm. 
 Nawet jeśli, czy byłaby to zbrodnia? Kocham Bucky'ego i jeśli ktoś tylko zapyta, nie kłamię, a mówię prawdę. Jednak kiedy byłem zamrożony, ludzie zrobili sobie ze mnie jakiś symbol Ameryki, poustawiali pomniki, napisali książki i nie chcą chyba zrozumieć, że ja nie jestem tym, kim chcą żebym był. Dla nich Kapitan Ameryka to heteroseksualny chrześcijanin i Amerykanin z krwi i kości. Tylko, że już tak naprawdę dawno przestałem wierzyć i jeśli urodziłbym się kilka miesięcy wcześniej, byłbym Irlandczykiem, bo stamtąd pochodzi cała moja rodzina. Ale dla wielu to niewygodne fakty, o których nie chcą słyszeć. Więc mogę obawiać się tego, co będzie, jak dowiedzą się, że heteroseksualny też nie jestem.
B: Bo jestem kobitką? Do tego po klasie humanistycznej i pracuję w bibliotece, mogę mieć czasem za długie zdania i za szybko myśleć. Aww uważasz go za słodkiego! Urocze!
 Super, a je nie jestem, Tylko, że co to ma to tego? Chcesz coś wiedzieć, pytaj wprost. Spotykam się z facetem, więc nie mam ochoty mierzyć się z kobiecym "sam się domyśl". bo to już by było niesprawiedliwe. Więc pogadamy na ten temat, jak już zapytasz wprost.
/I tak, uważam go za słodkiego. Co w tym dziwnego? Jak facet chce, to potrafi wręcz ociekać lukrem. 

1 komentarz:

  1. No w sumie, co złego to i oni xD
    Czemu takie nazwy im nadałaś?;p
    A co na to Chris Hamm coś tam xD Jemu lepiej tego nie pokazywać bo znowu przypakuje xD
    Bucky nie godny czegoś Steve'a? Śmieszne, on jest najgodniejszym tego xD

    S: Skoro ciąży ci ta cała otoczka to rozbij ją niczym bańkę mydlaną. Gdy nie pokażesz ludziom, że nie mają racji oni będą uważać, że ją mają a ty dalej będziesz jak na szpilkach bo przecież oni ciebie numerem jeden świata nazwali.
    B: Więc jakie masz jeszcze fetysze i nie fetysze, w sensie co uwielbiasz robić. Nie mówię, ze to dziwne! Właśnie nad tym się roztkliwiam!

    OdpowiedzUsuń