4 października 2016

RIVOLETTA (+ O.)

To dlaczego nie chcą tego zrobić. Powrót kapelusznika byłby na pewno lepszy od tego co robią teraz. Bo jak sezon 5b mi się bardzo podobał ze względu na Hadesa to teraz wracają do starego schematu czyli świat kręci się wokół Emmy i Rumpla
 O ile Rumpla (szczególnie w wersji z Zaczarowanego Lasu - ten śmiech) oglądało mi się naprawdę dobrze, bo pan Robert Carlyle jest dobrym aktorem, o tyle Emma i Śnieżka bywają wręcz mdłe. Mroczna Emma zwyczajnie mnie zawiodła, bo była zwyczajnie nijaka.

I pozwólcie, że połączę te dwa komentarze w jedną odpowiedź, bo do siebie nawiązują:
O: Może spróbujcie rodzinki z psem bądź kotem i jak przeżyją miesiąc to zastanówcie się nad papuga?
Rivoletta: Osobiście uważam że to kiepski pomysł. Z tego co pamiętam mieliście kota, co u niej?
S: Nie jesteśmy aż tak do niczego. Kot, który tak swoją drogą wciąż mnie nie lubi, ma się świetnie. Zastanawiamy się też nad adoptowaniem psa ze schroniska, ale tutaj niestety częściowo będziemy musieli kierować się wyglądem, ponieważ Bucky boi...

B: Pomówienia.

S: Ponieważ Bucky boi się niektórych ras, więc lepiej, żeby ich nie przypominał. A papuga to kiepski pomysł, ponieważ Bucky i tak mówi za dwóch.

B: Jesteś dupkiem, Rogers. Dlatego wciąż mówię kategorycznie nie. Nie przygarniemy nazistowskiego dziecka.

S: Dziecko nie jest nazistowskie. Ideologii nie dziedziczy się w genach.

B: Powiedziałem nie. Bo nie.

S: Cóż za rażąca siła argumentu. Jak myłbym się z tym nie zgodzić?

1 komentarz:

  1. Rumpla w wersji Zaczarowany Las mogłabym oglądać cały czas. Te jego drygi i mini szaleństwo w oczach.
    Każdy ma swoje zdanie i o ile z Śnieżką się zgodzę to z Emmą nie do końca. Lecz kiedy była Mroczną to miałam ochotę puścić pawia za każdym razem gdy ją widziałam.

    SB, Jak wy ze sobą wytrzymujecie?
    Noe polecam psów. Przez tydziń musiałam się zajmować psem babci. Katorga. Jestem defintywnie kociarą. I papugi nie dają spać po nocach (koleżanka mówiła a może to były pawie?)

    OdpowiedzUsuń