4 października 2016

o.

To na pewno był przypadek. Od tak nie podpala się rodziny. Wiesz, niektórzy są tak wrażliwi i łatwo im w emocjach wybuchać xD
Hah, to może im tak zostało? :p
Nie ujmuj już że narkoman! Zachowuj się choć raz xD też mam dwa tatuaże więc Chris zapunktował xD
/Tja, tak naprawdę to oni wszyscy byli tam niewinni. Niby miał to być film o przestępcach, a narobili mniejszych szkód od świętych Avengers :P
/Och, jak możesz im zarzucać, że się nie lubią? A no tak, może po tym. Albo po tym. Coś w tym może być.
/Nie ujmuj, nie ujmuj. Prawdę mówię! Może i był z niego dobry prawnik, ale też narkoman, kanciarz i bawidamek. Ale chociaż nie pił, więc alkoholizmu nie mogę mu zarzucić.

+ Nie wiem czy zauważyłaś, ale odpowiedź na komentarz o kupieniu papugi połączyłam z odpowiedzią do Rivoletty.
++ Miałam kiedyś porobić screeny z mojego "Marvel Future Fight", na których byłoby widać Bucky'ego i jego wzrost - klik, klik i klik
S: No ale na rękę ci, że myślą iz jesteś z kobietą. A przecież mogą wiedzieć, że jesteś z facetem i dla niego to kupujesz bez podawania tożsamości. Planujecie zatem coming out?
/Mam więc wchodzić do drogerii i krzyczeć "Hej, uwaga wszyscy, spotykam się z mężczyzna!"? Większość zakłada pewnie, że kupuję kosmetyki dla jakiejś kobiety i nie pytają o to, czy tak naprawdę jest. A skoro nie pytają, po co mam spowiadać się obcym? Ludzie się dowiedzą, jak obaj tak postanowimy.
B: dobra bardziej bezpośrednio powiem. W tak zakręcony sposób chciałam usłyszeć o towich pozostałych fetyszach i nie fetyszach, ale chciałam też w sumie zobaczyć jak Steve się będzie bronić przed zarzutem tego złego. Oczywiście że nasz rację
/Ta moja pruderyjna ciota nie rozmawia z nikim na takie tematy. Z nikim, poza mną, rzecz jasna. Nawet słodki jest przez te swoje opory, więc to żaden problem. Zwłaszcza, że wiem, że jeśli ktoś naprawdę spróbowałby mnie obrazić, to by mnie obronił. A to takim przypadkiem nie było, więc po co miał się plątać i oburzać? 
/No i skoro chciałaś zapytać o to, jakie mam zboczenia, to czemu zwyczajnie nie zapytałaś wprost?

1 komentarz:

  1. Bo oni w przeciwieństwie do Avengersów wiedzą jak się prac, by miasta nie były poszkodowane? ;p
    Iron Man przekonał się jak bardzo go Steve [i]nie[/i] lubi, no ale taki jego żywot xD
    Zerknęłam, ale to już Rivioletta pociągnęła sobie rozmowę xD
    Ramię Thora jest ogromne! Śmiałyśmy się, z Kapa, ale to Thor ma łapisko! No i strój Wintera awww <333 przecież to aż krzyczy shipem Stucky xD I faktycznie jest wzrostem tych kobitek, ale za to idealnie się mieści w ramionach Steve xD


    S: Tj, zasugerowałeś ogólnie, że pasuje tobie iż wszyscy podejrzewają i zakładają u ciebie heteroseksualizm.
    B: Bo jestem kobitką? Do tego po klasie humanistycznej i pracuję w bibliotece, mogę mieć czasem za długie zdania i za szybko myśleć. Aww uważasz go za słodkiego! Urocze!

    OdpowiedzUsuń