4 października 2016

RIVOLETTA

Rumpla w wersji Zaczarowany Las mogłabym oglądać cały czas. Te jego drygi i mini szaleństwo w oczach.
Każdy ma swoje zdanie i o ile z Śnieżką się zgodzę to z Emmą nie do końca. Lecz kiedy była Mroczną to miałam ochotę puścić pawia za każdym razem gdy ją widziałam.
/Ta jego przesadzona gestykulacja, mimika, chichot i to jego "kochaniutka" <3
/Osobiście uważam, że OUaT często trafia z castingiem w dziesiątkę, ale (panna Goodwin bez tej oszpecającego ją imidżu byłaby naprawdę urokliwa, jak na Śnieżkę przystało, i aktorką jest dobrą, ale nie dają jej niczego ciekawego do zagrania), tak obsadzenie Emmy czasem mi zgrzyta - jak m.in. w przypadku Mrocznej Emmy, której nie byłam w stanie zdzierżyć na ekranie. No i jeszcze Henry - matko, ten dzieciak to prawdziwe drewno. Regina, Gold, Zelena, Ruby i cała reszta są naprawdę świetni, nie mam się do czego przyczepić. Tylko ten Henry...
SB, Jak wy ze sobą wytrzymujecie?
Noe polecam psów. Przez tydziń musiałam się zajmować psem babci. Katorga. Jestem defintywnie kociarą. I papugi nie dają spać po nocach (koleżanka mówiła a może to były pawie?)
S: Jak? Jesteśmy jak stare, dobre małżeństwo.

B: Jak przeżyjesz z drugą osobą choć część tego, co my ze sobą, przestanie dziwić cię to, jak ze sobą wytrzymujemy. Choć jest jeden poważny problem - ja lubię koty, Steve psy.

S: Koty też lubię. Tylko, że one chyba nie za bardzo lubią mnie. A przynajmniej nie nasz.

B: Steve ma w sobie coś z Golden Retrievera, mówię wam.

1 komentarz:

  1. Mi siostra pokazała ten serial bo jest tam skesowny pirat (jej słowa a ja się z nią zgadzam). No cóż Kilian skradł mi serce.
    Henry jeszcze niedawno był w miare spoko bo miał mało rzeczy do zrobienia. Teraz został autorem i uważa się za bohatera. No i ten jego związek z dziewczyną z Camelotu. Zapomniałam jej imienia.

    B, W takim razie co ty masz z kota? Bo zakładam że skoro Steva ma coś z psa ty masz coś z kota.

    S, Doszliście do jakiegoś porozumienia z tym dzieckiem?

    OdpowiedzUsuń