23 października 2016

o.

To napisz do nich otwarty list ;p może go zauważa i rozważą :p
Haha od kiedy w tych filmach chodzi o przemowy? :p raczej każdy przewinie do przodu czekając na akcje :p 
N. Wyczuwam Stucky w powietrzu ;o taki dialog:
-Skoro już wszedłem do twojego łóżka to może coś byś z tym zrobil?
-Alez Bucky przecież my nie możemy! To nie przystoi my nie.. - Tu nastaje "atak" Bucky'ego i argumenty Steve nie mają znaczenia xD
/Może od razu napiszę im fabułę, co ;P?
/Dlatego właśnie napisałam, że recytowałby te swoje przemowy w trakcie, nie przed. Jedynym wyjściem byłoby więc wyłączenie dźwięku.

/W komiksach czasem można było wyczuć Stucky, w filmach, kreskówkach i grach także, więc i tutaj musi tym czasem zalatywać, coby było kanonicznie. Ale obejdzie się - zapewne niestety - bez molestowania.
S: A wiesz ze w nocy też specyficzne filmy puszczają? Tego chyba nie ogladacie?
 Jestem dorosły, zobaczenie takiego "specyficznego filmu" nie wypali mi oczu. Ale nie, nie oglądamy, bez obaw.
B: Zakradałeś mu się do łóżka? 
 Wcale się nie zakradałem. Po prostu przychodziłem go obudzić. A potem wkręcałem go, że siedzę tak całą noc, patrząc jak śpi. Teraz już tego nie kupuje. Szkoda.

1 komentarz:

  1. Pomieszały się daty: ostatnia notka nie była przecież 24.10 xD
    Możesz im napisać uwzględniając molestowanie xD Steve może się potknąć i nie chcąc upaść może złapać Bucky'ego za tyłek, molestowanie jest? Jest. Jest te ich no homo? Jest bo to dla ratowania się przed kontaktem z podłogą xD
    Wolę sobie tego nie wyobrażać xD "Ku *pchnięcie* chwale *pchnięcie*.." xD

    S: No ale oglądanie z kumplem byłoby dziwne. A już się chciałam pytać jaki rodzaj lubisz, czy te erotic, czy hard?
    B: Uuuu teraz to musisz się do niego przytulić bo "mysz jest pod łóżkiem", wtedy to go zaskoczysz xD

    OdpowiedzUsuń