23 października 2016

o.

Może się jeszcze utworzy grupa "twardych pośladów", chroniących tyłki :p z honorem :p
Tak? Tak się właśnie robi, im jest miło i widzą sens w swojej pracy a nie tylko pieniądze :p
Liczne kontrakty od razu się posypią i żaden klient nie będzie musiał mu fundować implantów.. Choć co aktorstwo ma do klientów to nie wiem xD
/Jak nakręcą film, który nie będzie składał się z samych klisz i schematów, nikt nie będzie musiał udawać :P
/Chodziło mi o to, że dzięki temu dotrze do większego grona ludzi, w czasie akcji recytując jedną ze swoich przemów, a nie o to, że ktoś zafunduje mu implanty. Zresztą, czego niby? Wszystko ma już wystarczająco twarde, jędrne i duże.
S: Więc noce też wspólnie spedzacie? Lepsze to niż balet, co nie? A nie spodobał się wam top gear? Sama oglądałam i uważam za świetny.
 Tak, co w tym dziwnego? Nie musimy spać tyle, ile zwykli ludzie, Bucky miewa problemy ze snem, więc często kończymy oglądając jakieś płytkie reality show, Discovery, czy History Channel. To nic nadzwyczajnego.
B: Wierzę Ci na słowo ale gorzej z Rogersem? On to chyba nigdy nie?
 A skąd mam wiedzieć? Nie przepytywałem go, ani nie siedzę mu w łóżku. Znaczy, dobra, czasem siedzę, przez co kilka razy prawie dostał zawału, ale nie obchodzą mnie takie rzeczy.

1 komentarz:

  1. To napisz do nich otwarty list ;p może go zauważa i rozważą :p
    Haha od kiedy w tych filmach chodzi o przemowy? :p raczej każdy przewinie do przodu czekając na akcje :p

    S: A wiesz ze w nocy też specyficzne filmy puszczają? Tego chyba nie ogladacie?
    B: Zakradałeś mu się do łóżka?

    N. Wyczuwam Stucky w powietrzu ;o taki dialog:
    -Skoro już wszedłem do twojego łóżka to może coś byś z tym zrobil?
    -Alez Bucky przecież my nie możemy! To nie przystoi my nie.. - Tu nastaje "atak" Bucky'ego i argumenty Steve nie mają znaczenia xD

    OdpowiedzUsuń