23 października 2016

o.

To ja Ci przypomnę, że do jutra zostało parę godzin.. Więc pisz dziołcha, pisz! Albowiem tydzień Stucky będzie czas zacząć i jednorożce na stronie zamieszkają xD
No może się tak zdarzyć, że pierwotna wersja czegoś komuś przypadnie do gustu, tego nie da się ukryć, że tak może być ;p
Ale i tak Bucky wie, jak go najlepiej uciszyć ;p
/A tam, poczekam jeszcze kilka godzin. Tak koło pierwszej w nocy dostaję takiego kopa weny, że aż szok. Poważnie, przez cały dzień niczego nie naskrobię, a po pierwszej jak mi coś przeskoczy, to na poczekaniu napiszę kilka stron :P Tak właśnie powstawały kolejne części "Nieba...". A tydzień Stucky to jeszcze nie teraz. Jeśli pamięć mnie nie myli, wypada on za dwa tygodnie.
/No i fakt, jak Bucky wybije Steve'owi zęby, raczej skutecznie uciszy go na dłuższą chwilę.
S: A co złego jest w tym słowie?
 Bucky potrafi doczepić się do wszystkiego, samemu coś sobie dopowiadając, dlatego niektórych sformułowań, zwłaszcza z dwuznacznym kontekstem a "specyficzne filmy" nim są, staram się nie używać, jeśli wiem, że może to usłyszeć. Inaczej znów nie da mi żyć.
B: Dajesz, nie będę się śmiać i wypominać
 Nie będziesz, zdecydowanie nie, bo nie powiem.

1 komentarz:

  1. Haha czyli Sówko poczekaj na pierwszą, może ta godzina symbolizuje nowy dzień - nowe siły? ;p haha dobra! I tak zapomnę jak coś, mam ostatnio skleroze xD
    Zęby to kości, co nie? To może im odrastają? To będzie eksperyment wręcz medyczny. Może dzięki serum ludzie protez nie będą potrzebować?

    S: znów? Do czego się ostatnio przyczepił?
    B: koooooochaaaaanieeeee! Poooooooooowieeeeeeeeeeedz!

    OdpowiedzUsuń