16 października 2016

o.

Ale na pewno zyskałaś tam coś, czego moja nie oferowała :p do zakonnic chyba nie chodziłaś :p
Mniam! Cudny arcik! Mam nadzieję że nawenił Cię! No i jakie mocne meble <3
/O tak, zyskałam. Podkopaną wiarę w siebie :P! A tak poważnie, chodząc do tamtego gimnazjum, nie mogłam doczekać się ucieczki do technikum, które wspominam już bardzo miło. Przynajmniej chodzenie do kina na wszystkie historyczne arcydzieła kinematografii nie było obowiązkowe.
/Wiesz, w latach czterdziestych robiono solidniejsze meble, dlatego wytrzymały. No i Steve nie wiedział, że Bucky nie jest już zwykłym człowiekiem, więc musiał się hamować.
S: Ale nie masz pewności, że dwa lata wcześniej byłoby lepiej...? 
 Teraz już się tego nie dowiemy. Nie wiem, jakby to przebiegło bez Projektu Insight w tle, ale być może udałoby się uniknąć usilnego powstrzymywania go przed zabiciem mnie. A to już zmieniłoby wiele.
B: Bo ona ma jakiś wpływ na ciebie?
 Każdy ma jakiś wpływ na mnie, Z tego, co wiem, nie da się tego uniknąć, żyjąc wśród ludzi.

1 komentarz:

  1. To ja akurat o liceum mówiłam :p w gimnazjum było spoko też, ale dawaliśmy popalić xd
    O, to jak technikum to z czego masz tytuł zawodowy? :p
    Na antykach się ten teges? Ale niegrzeczni! <3333

    S: Ale po dwóch latach to i Bucky ciebie odnalazł, więc chyba ten czas był potrzebny.
    B: To kto ma jaki?

    OdpowiedzUsuń