16 października 2016

Rivoletta

Na chwile obecną dodali nową kraine i łączą teraz każdą postać z nią. Jako piewrsza poszła Kopciuszek.
To nawet ciekawe. I w jakimś tam stopniu zapewne zmieniają ludzkość.
Co u cb słychać?
/Poważnie, im więcej wiem o nowym sezonie, tym bardziej nie chcę go oglądać. Już wolę wrócić do "Wikingów" i łodzi przenoszonych przez góry. Mniej bzdur :P
/Zarzucę więc jeszcze ciekawostką - wiedziałaś, że komiksowy Bucky spędził swoje osiemnaste urodziny w Polsce? I to bardzo ekhem, wybuchowo.
/I cóż, oprócz tego, że ukruszyłam dziś sobie ząb na Mambie, jest świetnie :P!
S, Byłoby to zbyt piękne.
Coś nie tak było z poprzednimi czy poprostu je ulepszacie?
 Ulepszamy je. Zamierzamy zacząć aktywnie i fizycznie działać, by sprzeciwić się Protokołowi, więc to nie zaszkodzi. Nie chodzi już nawet o uzbrojenie, a o ochronę.
B, Źle mnie zrozumiałeś bo ja ci wierzę. Jestem taką osobą co wierzy w słowa starszych osób.
Tiaa powinnam zrobić to już dawno.
 Wierzysz w słowa starszych, mówisz? A jak ci powiem, że papcio Stalin to był równy gość, który zawsze klepał mnie po główce i dawał cukiereczka, kiedy wpadał na inspekcję, a te wszystkie historie to zwykłe oszczerstwa i propaganda, to też świeżysz?

1 komentarz:

  1. Ja mam wrażenie że to będzie ostatni sezon, ponieważ Śnieżka zaczeła gadać o normalnym życiu i powrocie do pracy.
    Łodzie przenoszone przez góry? Jak?
    Kojarze to bo gdzieś o tym pisałaś. Chyba w powrocie do przeszłości.
    A co powiesz na powrót do przeszłości kiedy Steve nie miał jeszcze serum?
    Czy to jest w ogóle możliwe?

    S, A co masz na myśli przez działanie?

    B, Twoja pozytywna opinia o nim jest jedna przeciwko negatywnemu zdaniu paru miliardów ludzi oraz dowodów historycznych. Więc nie świeże ci

    OdpowiedzUsuń