25 stycznia 2017

Astrid Löfgren

N, teraz przy CETA, wcześniej przy ACTA. Czytałam ten projekt, niektóre punkty zdawały się mocno kontrowersyjne, a raczej niuanse w nich zawarte. Wiadomo było, że to nie przejdzie, ale i tak wzbudzało silne emocje. Mam wrażenie, że te kwiatki wychodziły z nadinterpretacji słów lekarzy.
Co do UE to wiesz, widzą to co chcą zobaczyć, reagują tam, gdzie się opłaca. Wielki system układów.
Niee, niestety nie widziałam. 
/Fakt, pomieszało mi się. Co do projektu - większość z afery wynikała właśnie z nadinterpretacji. I nie wiem skąd niektóre osoby to brały, ale były święcie przekonane, że druga w kolejności czeka ustawa, która zakaże antykoncepcji, a za tabletkę 48 po będzie więzienie. I tak, one tak poważnie. No i wiadomo, UE to UE, a Polska to Polska, ale nikt zdrowy na umyśle nie przepuściłby ustawy odbierającej pewnej grupie prawo do opieki medycznej, i która w konsekwencji zakazywałaby możliwość badań prenatalnych i operacji dzieci jeszcze w łonie matki (bo istnieje ileś procent szans, że dojdzie do poronienia itp.). I przypominam sobie jeszcze jakiegoś posła, który stawiał zgwałcone dziecko, które urodziło inne dziecko jako wzór kobiety :/ 11 albo 13-latkę. To było obrzydliwe.
/Klik. Zapowiada się pierwszy dobry solowy film Wolviego. I wyróżniający się na tle innych produkcji.
Steve, a w tej godzinie?
 W tej godzinie jest jeszcze za. Jestem jednak w stu procentach pewien jeden rzecz - kiedy przyjdzie co do czego, nadejdzie godzina, w której będzie przeciw i do gabinetu zaciągać będzie go trzeba wołami. Częściowo już to przerabialiśmy.
Bucky, straszne. Nie wiem, jak to przeżyję.

1 komentarz:

  1. N, to chyba ten sam, który twierdził, że zgwałcone dziecko powinno urodzić dziecko, bo może najdzie je olśnienie w postaci instynktu i bezgranicznej miłości. Ja miałam problem z pokochaniem swojego dziecka, jakkolwiek by to źle nie brzmiało, to co dopiero musiałoby się dziać w głowie tak mocno skrzywdzonej dziewczynki, która wielu rzeczy nie rozumie. Sporo jest lekarzy, którzy w imię klauzuli sumienia nie wykonują takich badań, nie podejmują się zabiegów czy operacji, więc nawet ustawa nie jest potrzebna.
    Nie spodziewałam się, że tak mi się to spodoba. Chyba w końcu będzie coś na poważnie.

    Steve, to zaciągaj go, póki jest w godzinie "Jestem na tak" i nie mów, dokąd idziecie. Taka tam niespodzianka. Będzie zachwycony.

    Bucky, jesteś wspaniały. Na tyle mnie stać. Nie obrażaj się.


    OdpowiedzUsuń