25 stycznia 2017

o.

I chyba to się nie zmieni, bo nie umiem się tu wylogować ze Steve'a ;o O matulu! Co to się dzieje!
Masz problem ze zrobieniem jej kuku? Serio? ;o Haha będziemy mieć askowe Romeo i Julia xD
A to Steve przypadkiem nie trzyma słoika z Nuttelą? Zrobimy ludzką kanapkę xD Przyjdzie Hulk i nas zje xD
/Niech zgadnę - nie możesz wylogować się na telefonie? Mam dokładnie to samo. Czasem idzie, czasem nie i koniec. Przez miesiąc nie mogłam wylogować się z konta znajomej, która raz sprawdziła pocztę na moim telefonie.
/Jak zrobię, znów będziecie twierdzić, że zła kobieta ze mnie i wszystkich krzywdzę :( [+ zerknij na to]
/Może trzymać słoik z samą czekoladą, dzięki czemu będziecie mogli stworzyć własną Nutellę. Czyż to nie romantyczne?
S: No ale powinna ci wybaczyć..
 Nie powinniśmy mówić, co powinna zrobić. Powinniśmy jedynie mówić, co mogłaby zrobić. Stwierdziła, że nie chce faceta, którą ją okłamywał i to szanuję. Zawaliłem.
S: Złe porównanie, z naturą nikt inny prócz was nie wygra
 Wciąż się nie zgodzę. Jest znacznie więcej... mniej zgodnych z naturą osób niż ja czy Bucky. Posunę się do stwierdzenia, że my zaliczamy się do tych "najnormalniejszych".
B: Powiesz coś?

1 komentarz:

  1. A wiesz, że nie? Na Ausie mam problem z tym właśnie. Na telefonie nawet nie próbuję bo on mi za bardzo wariuje xD
    Haha mogłaś ją stalkować xD Czytać mejle xD Pisać w jej imieniu xD
    Ależ my to tak piszemy z dozą czułości o Tobie xD Haha nie ma to jak zawieranie przyjaźni by sobie jak to się mówi? Ale mi słowo wypadło! Siłować się na ręce, o! Mam xD Choć na początku oglądałam gifa z długowłosym Rogersem? Czy to był Thor? xD
    Nie marzę o niczym innym! ;p

    S: Ale znajdziesz inną, odpowiedniejszą. Może się jeszcze nie urodziła, albo nie jest legalna, więc trochę jeszcze możesz poczekać.
    S: Najnormalniejszych? Chyba chciałeś powiedzieć "względnie ucywilizowanych"?
    B: Okej kotuś

    OdpowiedzUsuń